Het gedrochten topic

Laat iedereen lekker de motor rijden waar hij/zij zicht goed op voelt.
Niet elke motor is ook mijn smaak, maar ik heb wel begrip voor mensen die extreme motors leuk vinden.
Ik heb zelf ook gevoelens bij bepaalde motoren.
 
Tja... natuurlijk. Een ieder moet doen waar die blij van wordt :Y Maar sommige mensen hebben gewoon een rare smaak... en daar mag een ander toch wel om lachen? Vind t ook niet erg als mensen om mij zouden lachen :) (zie m'n onderschrift)
 
Klopt helemaal. Ik vind persoonlijk gewoon de originaliteit het mooist. Als 17 jarige was ik helemaal weg van Harley Roadking, maar nu vind ik de Yamaha Dragstar heel mooi. smaken verschillen en kunnen veranderen in de loop der jaren.
Honda Shadow vind ik ook mooi, maar zo origineel mogelijk.
Mijn smaak!
Maar een mooie paintbrush gaat er altijd in.
 
Laatst bewerkt:
Laat iedereen lekker de motor rijden waar hij/zij zicht goed op voelt.
Niet elke motor is ook mijn smaak, maar ik heb wel begrip voor mensen die extreme motors leuk vinden.
Ik heb zelf ook gevoelens bij bepaalde motoren.

Bedankt voor je bijdrage :Y
Nuttig :Y
 
Deze dan?

full
 
Gaat die voorvork zo niet scharnieren?
Ik (persoonlijk) had de tijd en moeite gewaardeerd die hij er in gestoken heeft om hem mooi op de open filters te laten lopen maar daar had hij naar mijn mening bij moeten laten.
 
Tja vindt het altijd wat makkelijk en goedkoop om andermans werk / smaak af te zeiken en in dat licht ben ik dan ook niet erg gecharmeerd van dit topic.

Maar dit is toch wel heeeeeeeeeeeeeeel erughhhhhhhhhhhhhhhh…

:X :N :X
 
Tja vindt het altijd wat makkelijk en goedkoop om andermans werk / smaak af te zeiken en in dat licht ben ik dan ook niet erg gecharmeerd van dit topic.

Maar dit is toch wel heeeeeeeeeeeeeeel erughhhhhhhhhhhhhhhh…

:X :N :X

Ik snap wel wat je bedoelt.

het is hier denk ik ook een beetje de combinatie. Die voorvorkpoten waar heel veel werk in lijkt te zijn gaan zitten, worden bijvoorbeeld gemonteerd met lelijke strippen.
 
Laatst bewerkt:
Tja vindt het altijd wat makkelijk en goedkoop om andermans werk / smaak af te zeiken en in dat licht ben ik dan ook niet erg gecharmeerd van dit topic.
:X :N :X

Moet me hierbij aansluiten, meende dat het in de motorwereld deels draaide om respect maar kan het niet echt terug vinden in dit topic.
Bepaalde aanpassingen of verbouwingen hoeven niet je smaak te zijn maar vergeet niet dat diegene van wie deze motoren zijn wel het "lef" hebben gehad om iets te maken wat zij mooi vinden.
 
Laatst bewerkt:
Moet me hierbij aansluiten, meende dat het in de motorwereld deels draaide om respect maar kan het niet echt terug vinden in dit topic.
Bepaalde aanpassingen of verbouwingen hoeven niet je smaak te zijn maar vergeet niet dat diegene van wie deze motoren zijn wel het "lef" hebben gehad om iets te maken wat zij mooi vinden.


Mee eens om respect te hebben voor de bouwers. Smaken verschillen en daar gaat het hier om.
Opvallende, afwijkende opzienbare maar vooral, in de ogen van de plaatser, lelijke creaties.
En daarbij niets afdoen aan de eigenzinnigheid van de eigenaren/bouwers.
 
Terug
Bovenaan Onderaan