TL1000 rijders deel 21 - Still going strong!

Zalk mijn lijstje ook maar even opgeven.

Polthergeist

LIJST

@pilatus... goed bezig, alleen is het niet makkelijker om de mod-list onder het fototje te plakken... ziet er al weer goed uit dit topic... keep going..!!

Als we die belachelijk :+ lange modlisten onder de foto's plakken wordt het zo onoverzichtelijk. Liever voor de liefhebbers apart in de 2e post wat mij betreft.... ;)
 
Laat je een jaar je gezicht niet zien en weg is je vermelding in de OP...

:W Hallo.. de TL weer eens gestart & gereden na .. anderhalf jaar! Na 100 km tot de conclusie gekomen dat het nog te veel waait :+
haha, post maar een pic, ik weet niet meer wie nog wel en niet TL rijdt en de 'oude' OP is ook al eeuwen oud, de meeste foto's werken niet meer
 
Ach ja ;) Zo druk was het er ook nooit, plus dat de TL1000 site er natuurlijk ook nog is ;)
 
Laatst bewerkt:
Ach ja ;) Zo druk was het er ook nooit, plus dat de TL1000 site er natuurlijk ook nog is ;)
'vroegahh' :+ was het wel veel drukker hier, maar het aantal TL's is blijkbaar erg afgenomen.

Misschien moeten we weer eens een TL1000 meet organiseren?
 
64825_440785906278_1126664_n.jpg


*O*
 

Is echt waar... heb mijn motor van blauw/wit naar zwart/wit laten spuiten en hoppa meteen een stuk sneller :9

owja ... staat nog steeds te koop '(

Wil nu de kleppen laten stellen en een yoshimura box hebben maar waar ga ik heen?
 
Laatst bewerkt:
Is echt waar... heb mijn motor van blauw/wit naar zwart/wit laten spuiten en hoppa meteen een stuk sneller :9

owja ... staat nog steeds te koop '(

Wil nu de kleppen laten stellen en een yoshimura box hebben maar waar ga ik heen?
geen idee, maar mijn eerste hit met google is vlakbij je in de buurt volgens je profiel ;)
 
Hallo jongens. Ik heb hiero al een tijd een ac maar ben niet echt actief. Heb al jaren een motor wens maar het komt er maar niet van . Deze zomer zal en moet er een motor komen nu kan ik aan een zwarte tl1000 s komen ik heb er al een stukje op gereden en ben er eigenlijk wel verlieft op geworden. Mischien hebben jullie tips waar ik op moet letten bij het kopen van deze fiets. Ik heb de eigenaar wel over een slippen de kopling gehoord maar weet niet of dit al verholpen is of niet Mocht dit nog niet verholpen zijn is dit simpel te verhelpen ?? Of is dit een duure aan gelegenheid Gr. Wesley
 
Hallo jongens. Ik heb hiero al een tijd een ac maar ben niet echt actief. Heb al jaren een motor wens maar het komt er maar niet van . Deze zomer zal en moet er een motor komen nu kan ik aan een zwarte tl1000 s komen ik heb er al een stukje op gereden en ben er eigenlijk wel verlieft op geworden. Mischien hebben jullie tips waar ik op moet letten bij het kopen van deze fiets. Ik heb de eigenaar wel over een slippen de kopling gehoord maar weet niet of dit al verholpen is of niet Mocht dit nog niet verholpen zijn is dit simpel te verhelpen ?? Of is dit een duure aan gelegenheid Gr. Wesley
ik zou eens in de OP kijken, daar staan wel wat handige links ;)
 
full


9 mei richting Tjechie, Oosterijk en Italie.
Ben aan het twijfelen om de originele uitlaten eronder te hangen, volgens mij zijn ze nogal streng
in Oosterijk met bekeuren...?
 
Iemand van hier gisteren door Lelystad gereden? Ik zag langs de Gondel, rond een uur of 4-5 een bovenstaande TLR rijden ;)

Ik ga ook naar Tjechie, vraag me ook af wat ik met de dempers moet doen...
 
ben in Duitsland wel eens gecontroleerd, blij dat ik m'n db killers in m'n akra's had (met E-keur)

*O* vanmiddag toch maar de TL van stal gehaald, lekker rondje gemaakt :Y :]
 
Iemand van hier gisteren door Lelystad gereden? Ik zag langs de Gondel, rond een uur of 4-5 een bovenstaande TLR rijden ;)

Ik ga ook naar Tjechie, vraag me ook af wat ik met de dempers moet doen...

Ik was het niet :+

Tja de dempers, toch miss, ff originele scoren.
Deze week komt ook het bestelde achterlicht met knippers binnen, was voor mij een betere optie dan kleine knippers achter monteren.
 
Ja.. Ik heb dus Vipers, wel met DB killers maar wel race only ;) Daarnaast heb ik een setje standaard dempers liggen.. Moet ik die er maar op knopen... :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan