gezocht alu lasser!

diegekmetdieguzzi

MF veteraan
8 jun 2004
6.415
74
strijen
In verband met gedeeltelijk polijsten custom alu tank zoek ik een lasser die wat dingetjes kan opvullen zodat ik 2 vlakken mooi kan polijsten. Liefst omgeving hoekse waard / rotterdam/ dordrecht? hoeft uiteraard niet voor niets :)

Ook zoek ik tips of iemand die de rest van de tank...boven en zijkant met carbon kan overtrekken *D


Vast bedankt,
Peter
 
Heyyy Peter

ik maak zelf veel aluminium tanks, zitjes enz enz
weet niet wat je precies bedoelt wat je wilt oplassen, maar zal het eventueel wel voor je willen doen
ik woon in Hank net onder Gorinchem
als het wat voor je is laat maar weten

gr Marcel
 
Als ik even gebruik mag maken van je topic wie wellicht mij kan helpen om mijn koppeling deksel op te vullen, zie plaatje hieronder. Volgens mij ook aluminium alleen gepolijst. Omgeving Nijmegen, maar het maakt mij niet uit waar ik heen moet rijden.

Van mijn andere topic af gehaald;

Zwart streepje geeft aan hoe dik het dekseltje is. (Iets meer als 1 mm)


schade2.jpg


schade1.jpg
 
Vandaag bij Marcel / roughneck geweest en dat is dus een alu lasser!! heel goed de laatste dingetjes weg gewerkt zodat ik weer kan gaan schuren :o
Meteen ook zijn caferracer in aanbouw gezien....veel erg mooie zelf gemaakte onderdelen waaronder de koplamp die mij zeer kon bekoren *D heb wat fotoos maar die moeten zo verkleind worden om hier te kunnen posten....



Nu nog op zoek naar een carbon tovenaar voor de tank overtrek :Y
 
Het was leuk je te ontmoeten en dat Alu Tig las klusje was leuk om te doen en als ik nog iets voor je kan betekenen, geef maar een gil
zal het wel leuk vinden als ik hier de foto's hier kon zien van mijn projectje, kijk maar of dat lukt en anders vette pech (heb anders wel een leuk leven hoor dus geen medelijden met mij hahaha)
en nog bedankt voor de lekkere koeken voor bij de koffie

gr de alu lasser
 
Effe proberen Marcel! :
full


Tellerhuis, lamporen, koplamp en clip ons zelf gemaakt! in eerste instantie dacht ik dat ie de koplamp van een klassieker ergens opgedoken had...echt vakwerk!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan