r6 vonkt niet

stefanr6

Rookie
18 apr 2013
24
1
ik heb even een vraagje .

ik heb een yamaha r6 uit 2002 (kmstand ca 7000) die een tijd stil gestaan heeft , na het stilstaan heb ik hem proberen te starten maar hij verzoop steeds .
dus ik heb de carb helemaal schoongemaakt en teruggeplaatst , maar nu heb ik ineens geen vonk meer .(voor het schoonmaken van de carbarateur wel)

weet iemand wat dit zou kunnen zijn??

ik heb even gemeten maar de bobine (in de bougiedop) krijgt vrijwel geen spanning.
en een enkele keer zie je een heeeel zwak vonkje (bijna niet zichtbaar).

heeft iemand enig idee wat dit kan zijn??

alvast bedankt

m.v.g stefan priem
 
ik heb even een vraagje .

ik heb een yamaha r6 uit 2002 (kmstand ca 7000) die een tijd stil gestaan heeft , na het stilstaan heb ik hem proberen te starten maar hij verzoop steeds .
dus ik heb de carb helemaal schoongemaakt en teruggeplaatst , maar nu heb ik ineens geen vonk meer .(voor het schoonmaken van de carbarateur wel)

weet iemand wat dit zou kunnen zijn??

ik heb even gemeten maar de bobine (in de bougiedop) krijgt vrijwel geen spanning.
en een enkele keer zie je een heeeel zwak vonkje (bijna niet zichtbaar).

heeft iemand enig idee wat dit kan zijn??

alvast bedankt

m.v.g stefan priem



accu is volledig geladen?
 
Stekkertjes vergeten of niet in de goede volgorde aangesloten? Ook die van de TPS (throttle position sensor)

Weet je het zeker dat ie voordat je je carbs hebt schoongemaakt ook vonkte?? Ik zou eerder zeggen dat ie dan vantevoren ook geen vonk heeft gehad, en dat ie daarom verzoop... :?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan