Deventer en omstreken #3

Zo, weer een heerlijk stuk gereden. Woon-werk verkeer, maar eerste rit in het seizoen. Wat heb ik dat gemist zeg!

:]
 
Kwam ik vandaag iemand van hier tegen op de dijk? (bij het tuin centrum) en reed er iemand van hier achter mij bij snippelingsdijk? :P
Zo ja, zag je die container nou niet? of kon/wou je niet meer remmen? :P

En indd, het is/was heerlijk weer om wat te rijden! :]
 
He das toevallig mijn huis staat ook in Zwolle! Ff kijken wat men hier thuis wil gaan doen *O*

P.s ik zie nu pas jouw post richting mij in deeltje 2 :$
Citeer:
Start je toevallig in Heino? Ik ben zondag wel te vinden in Heino maar ik weet nog niet of ik meedoe aan het rondje regio.


En?? Ben jij nog geweest? Ik was er met een clubje van 8 rond 17u errug laat :') ! Wij hebben ons eigen rondje gedaan en niet meegereden met de club ofzo ;)

Zondagochtend weigerde Ducati te starten, helaas nog een paar kinderziektes na een upgrade. Zondag later in de middag startte die wel ineens :? Hopen dat het aanstaande zondag goed gaat.
 
Kwam ik vandaag iemand van hier tegen op de dijk? (bij het tuin centrum) en reed er iemand van hier achter mij bij snippelingsdijk? :P
Zo ja, zag je die container nou niet? of kon/wou je niet meer remmen? :P

En indd, het is/was heerlijk weer om wat te rijden! :]

Wel op de dijk geweest vanmiddag rond een uur of 4, reed zelf van Wilp richting Deventer slalommend langs tractors en vrachtwagens.
 
Zo, ook ff bij gelezen. Seizoen begint weer, dus zowel op t werk als thuis druk :)

Wel balen van die Tuono! Op t filmpje is indd ook niet echt te zien waarom hij achter ineens weg glijd. Zo lomp reed je indd niet.
Je zat daar wel buiten de ideale lijn, dus sowieso meer vuil, en minder rubber, minder grip als dat je normaal op de juiste lijn gewend bent dus.

Erg vevelend zoiets, heb zelf op Spa ook een flinke highsider gehad vorig jaar, snap nog steeds niet hoe het kon.


Zelf trouwens afgelopen maandag even samen met Mélanie over de posbank kunnen toeren, mooi sturen daar, en Mel begint er gelukkig ook alweer aardig in te komen :]


gsxxxxr nog gespot vanmiddag op de zaak trouwens :W
 
Owja, en iedereen, PAS DONDERS GOED OP deze motor:

Honda-VFR1200X-Crosstourer_0.jpg


Het is een Honda VFR1200X, ook wel Honda Crosstourer. De politie heeft sinds eind vorig jaar zon ding, dual clutch transmission, te herkennen voor de kenners: Valbeugel zoals op de foto, zelfde kleuren ongeveer (antraciet/zwart), tanktas, en grijze alu topkoffer.

Hiermee rijden ze undercover.. Vorige week zondag reed ik op de dijk terwolde-zwolle, achter 2 onbekende met een SV1000S en een Bandit 1200, ging lekker vlot :] totdat we achterop een groepje kwamen, hun 2 haalden in, maar het werd allemaal een beetje rommelig, dus ik keek ff snel in mn spiegel, zag ik dus de koplamp van deze Honda in mn spiegel, ik herkende hem gelijk heb het ding nota bene zelf uitgekrat, opgebouwd en afgetankt

Dus gas direct gas dicht. Gelukkig kon ik gewoon mn weg vervolgen, maar die 2 jongens voor me werden wel aan de kant gezet.. Ben bang dat ze hun rbw in konden leveren :X -O-


Mja, een gewaarschuwd mens telt dus voor 2
 
Owja, en iedereen, PAS DONDERS GOED OP deze motor:

[afbeelding]

Het is een Honda VFR1200X, ook wel Honda Crosstourer. De politie heeft sinds eind vorig jaar zon ding, dual clutch transmission, te herkennen voor de kenners: Valbeugel zoals op de foto, zelfde kleuren ongeveer (antraciet/zwart), tanktas, en grijze alu topkoffer.

Hiermee rijden ze undercover.. Vorige week zondag reed ik op de dijk terwolde-zwolle, achter 2 onbekende met een SV1000S en een Bandit 1200, ging lekker vlot :] totdat we achterop een groepje kwamen, hun 2 haalden in, maar het werd allemaal een beetje rommelig, dus ik keek ff snel in mn spiegel, zag ik dus de koplamp van deze Honda in mn spiegel, ik herkende hem gelijk heb het ding nota bene zelf uitgekrat, opgebouwd en afgetankt

Dus gas direct gas dicht. Gelukkig kon ik gewoon mn weg vervolgen, maar die 2 jongens voor me werden wel aan de kant gezet.. Ben bang dat ze hun rbw in konden leveren :X -O-


Mja, een gewaarschuwd mens telt dus voor 2



Thnx voor deze info!!! :}
 
Kwam ik vandaag iemand van hier tegen op de dijk? (bij het tuin centrum) en reed er iemand van hier achter mij bij snippelingsdijk? :P
Zo ja, zag je die container nou niet? of kon/wou je niet meer remmen? :P

En indd, het is/was heerlijk weer om wat te rijden! :]


Stonden ze daar vandaag.... Kuuuuuut word afwachten :(...

Ps ik ben dat niet geweest
 
Ja ze stonden gisteren bij Groenbeheer bij het stoplicht, container staat er altijd lekker verstopt...rot plekje als je het niet weet -O-
Motor achter me die zwenkte naar rechts, haalde in en keek over z'n schouder naar de container >.<

En Murvie, thanks voor de info! weer iets om op te letten :+
 
Wel balen van die Tuono! Op t filmpje is indd ook niet echt te zien waarom hij achter ineens weg glijd. Zo lomp reed je indd niet.
Je zat daar wel buiten de ideale lijn, dus sowieso meer vuil, en minder rubber, minder grip als dat je normaal op de juiste lijn gewend bent dus.

Erg vevelend zoiets, heb zelf op Spa ook een flinke highsider gehad vorig jaar, snap nog steeds niet hoe het kon.

jep.. absoluut balen... ben nu bezig met de lijkschouwing.. valt toch altijd weer tegen.. -O-

ik zat idd buiten de ideale lijn, maar dat deed ik die ronde daar voor ook, dus dit moest ook goed gaan. naja... kan er wel om blijven jammeren, maar schiet ik ook niks mee op, ik mag nu wel weer p0rnospulletje bestellen!! ;)

tis gelukkig bij mij bij een schuiver gebleven, een highsider lijkt me absoluut nog meer kl*te!! :X
 
:W

Owja, en iedereen, PAS DONDERS GOED OP deze motor:

[afbeelding]

Het is een Honda VFR1200X, ook wel Honda Crosstourer. De politie heeft sinds eind vorig jaar zon ding, dual clutch transmission, te herkennen voor de kenners: Valbeugel zoals op de foto, zelfde kleuren ongeveer (antraciet/zwart), tanktas, en grijze alu topkoffer.

Hiermee rijden ze undercover.. Vorige week zondag reed ik op de dijk terwolde-zwolle, achter 2 onbekende met een SV1000S en een Bandit 1200, ging lekker vlot :] totdat we achterop een groepje kwamen, hun 2 haalden in, maar het werd allemaal een beetje rommelig, dus ik keek ff snel in mn spiegel, zag ik dus de koplamp van deze Honda in mn spiegel, ik herkende hem gelijk heb het ding nota bene zelf uitgekrat, opgebouwd en afgetankt

Dus gas direct gas dicht. Gelukkig kon ik gewoon mn weg vervolgen, maar die 2 jongens voor me werden wel aan de kant gezet.. Ben bang dat ze hun rbw in konden leveren :X -O-


Mja, een gewaarschuwd mens telt dus voor 2

Thanx voor de tip!
 
Terug
Bovenaan Onderaan