Welk koekblik probeerde jou er uit te trekken deel 3

Net eerst een Audi station. Naja, vooruit dan. Even doorgestrokken tot de 100, omgekeken, is die Audi ver achter me. Snelheid terug laten vallen tot de 80 komt ie me met een flinkr vaart voorbij. Mobiele flitser stond iets verder :+

En op de terugweg zo'n kleine Daihatsu ofzo. Niet het noemen waard eigenlijk. Zelfde verhaal alleen zonder mobiele flitser op het einde...
 
Afgelopen zaterdag dan eindelijk het eerste 'koekblik' dat het wilde proberen.

Ik reed op de rotonde van de N209 naar de N472. Dit is een tweebaans rotonde die daarna samengaat tot een enkele baan.
Ik trek op bij het stoplicht en ga rustig door de bocht, wanneer ik opeens de neus van een Mercedes (E-serie denk ik) zie verschijnen in mijn linkerspiegel. Ik kan mij natuurlijk niet in laten halen door een auto en gooi er even wat gas op, om voor hem in te voegen. De Mercedesrijder ziet dit als een teken om ook het gas erop te gooien en sluit strak achter mij aan.
Echter ik heb mijn rijbewijs hard nodig en ben ook niet zo'n fan van boetes, dus ik doe rustig aan tot de volgende rotonde. Ik ga naar de rechter van de twee banen rechtdoor om de Mercedes er langs te laten, maar als de auto mij inhaalt op de andere baan begint het toch te jeuken...ik schakel terug en gooi het gas er weer op. Gewoon even laten zien dat die het niet wint van een motor! :)
Bleek twee jeugdige jongens in te zitten (dus ik gok auto van papa) en we zwaaiden amicaal naar elkaar :)

Kan niet wachten op de volgende!
 
Hippe leasejongen in een bijtellingsontwijker...
Lexus_CT_200h-b.jpg


Ik dacht, hij gaat het toch niet echt proberen? Wel dus... :W
 
Niet naast stoplicht, maar op een lange rechte 80 weg, een Opel Astratje, verlaagd en twee petjes erin zaten achter mij te "drukken".

Even terug schakelen en dahaaag

Blijft leuk :-)
 
T moet er wel heel dik uitzien wil ik nog moeite doen om mee te doen met zo'n racespelletje.
Met acceleratie blijf je veel voor,boven de 200 kmh met wat wind heb je werk zat en dan heeft een auto met pit t makkelijker. Die kunnen wel eens lastig zijn.
Wat wel leuk kan zijn op zijn tijd ,voor t verkeerslicht,is licht met t gas spelen ,vizier dichtklappen en klaarstaan voor groen. En dan de ander weg laten klappen als een wilde.....
 
vanavond een of andere oude amerikaanse bak bij het stoplicht, aan alle kanten bestickerd en een typisch v8-geluid. Hij leek het te proberen
 
In die bel air ligt een hele frisse achtpitter,da's duidelijk te horen.
Dat icm die brommerjongen.....
 
Tijdje geleden reed ik voor de eerste keer van het jaar weer, met een aantal vrienden van mij. Wij stonden bij het stoplicht (allemaal 25kw) en toen kwam er een Honda civic sedan turbo naast ons staan.
Hij een beetje gassen om ons uit te dagen. Toen het licht op groen sprong ging hij er met piepende banden vandoor, wij gingen ook volgas (zover dat volgas te noemen is met 25kw haha). Wij trokken hem er allemaal dik uit, maar we stopten bij 80-90 km/h (bebouwde kom).
Maar dat kon meneer niet hebben natuurlijk, dus hij trok hem door tot zo'n 150 km/h.
Maar er was ook een ritsing van de rijbanen voor een rotonde, dus hij knalde hem ff tussen alle auto's, waardoor er bijna een ongeluk was.
Sommige mensen moeten maar is wat verder vooruit kijken, een motor rijbewijs halen of zo :Z.
 
Tijdje geleden reed ik voor de eerste keer van het jaar weer, met een aantal vrienden van mij. Wij stonden bij het stoplicht (allemaal 25kw) en toen kwam er een Honda civic sedan turbo naast ons staan.
Hij een beetje gassen om ons uit te dagen. Toen het licht op groen sprong ging hij er met piepende banden vandoor, wij gingen ook volgas (zover dat volgas te noemen is met 25kw haha). Wij trokken hem er allemaal dik uit, maar we stopten bij 80-90 km/h (bebouwde kom).
Maar dat kon meneer niet hebben natuurlijk, dus hij trok hem door tot zo'n 150 km/h.
Maar er was ook een ritsing van de rijbanen voor een rotonde, dus hij knalde hem ff tussen alle auto's, waardoor er bijna een ongeluk was.
Sommige mensen moeten maar is wat verder vooruit kijken, een motor rijbewijs halen of zo :Z.


Iets met kleine piemels wat ik op de vorige pagina al had geconcludeerd... :Y
 
Tijdje geleden reed ik voor de eerste keer van het jaar weer, met een aantal vrienden van mij. Wij stonden bij het stoplicht (allemaal 25kw) en toen kwam er een Honda civic sedan turbo naast ons staan.
Hij een beetje gassen om ons uit te dagen. Toen het licht op groen sprong ging hij er met piepende banden vandoor, wij gingen ook volgas (zover dat volgas te noemen is met 25kw haha). Wij trokken hem er allemaal dik uit, maar we stopten bij 80-90 km/h (bebouwde kom).
Maar dat kon meneer niet hebben natuurlijk, dus hij trok hem door tot zo'n 150 km/h.
Maar er was ook een ritsing van de rijbanen voor een rotonde, dus hij knalde hem ff tussen alle auto's, waardoor er bijna een ongeluk was.
Sommige mensen moeten maar is wat verder vooruit kijken, een motor rijbewijs halen of zo :Z.

Weet je zeker dat hij een turbo had?

Als iemand de moeite neemt om een turbo in z'n Civic te gooien, neemt hij ook vaak de moeite om hem tot over de 250 pk te tunen, dat op 1000 kg en je trekt hem er echt niet dik uit met 25kW tot 80-90.
 
Terug
Bovenaan Onderaan