Mijn honda cb 450 s wil niet starten! Wie helpt mij?

Devika

MF'er
2 mei 2011
95
0
barneveld
Hallo!

Ik heb zaterdag een honda cb 450 s gekocht. In de motorzaak startte de motor gewoon. Toen hij dinsdag werd afgeleverd starte hij niet meer. Woensdag nog een keer geprobeerd maar helaas nog steeds niks. ;( (er is een nieuwe accu in gezet, dus dat is het probleem niet)

We hebben startdamp geprobeerd in de luchtfilter, benzinetank losgehaald en het slangetje apart in een pot met bezine gehangen, maar hij neemt niks op. Daarna nog een trechter in de slang gehangen met een laagje benzine er in, jumpstart er op, maar ook toen zoog die geen benzine op tijdens het starten.

Een kennis zei dat het niet aan de bougies zou moeten liggen. Mijn vader denkt dat het misschien aan de carburateurs zou kunnen liggen.

Wie oh wie kan mij helpen hiermee en heeft een idee waar ik nog naar kan kijken of wat ik kan proberen? Ik ben echt nog een leek in dit vak, dus ik hoop dat er iemand is met tips of adviezen!

Groetjes Johlien
 
Update: Motor was klaar, rijden ging lekker. Gisterenavond uiteraard er op uit gegaan en was het precies een week geleden dat ik voor het eerst ging rijden. Helaas is mijn (en vriendinnetje en buurman) avond niet lekker afgelopen. Helaas achterop de motor van de buurman geklapt en onderuit gegaan. Heel circus van politie motoren en een ambulance! Gelukkig valt mijn schade mee en de schade aan de motor ook. Ik heb links achter een paar goeie gekneusde ribben waar ik nog wel (volgens mevrouw van de ambulance) een paar weken last van ga hebben!! Holadiejee! Is je motor net klaar, kan je weer beginnen..... :( Gelukkig alleen wat kras en schuur plekken.

Dus dat! Wilde het toch even delen :)

Groetjes en fijne koninginne/koning/abdicatie-dag allemaal dinsdag!
 
Terug
Bovenaan Onderaan