Bandjes wisselen... ( onder het genot van een biertje )

Stefan666

MF veteraan
23 jan 2013
15.415
18.542
Zeeuws Vlaanderen
Onder de noemer, sleutel blunders.. alleen is het niet echt mis gegaan ;p

Heb best wel wat gesleuteld, maar nog nooit banden hoeven wisselen op een motor.

Maar heee, hoe moeilijk kan het zijn.. kan het met een vrachtwagen, zal dat 240 kilo beestje me toch weinig kunnen maken nietwaar ?

Tuurlijk! .. Trek biertje open, trek motor op de bok.. en "die wielmoertjes effe los"
Ah.. die heeft iemand echt vast gezet!.. stuk pijp er op..
Bedenk me dan dat het wel handig is om dat wiel vast te zetten, oh ja! in de versnelling dat ding..

Alles los.. Shit !..
Kan dat wiel er niet uit, hee.. dacht met een single arm dat dat zo makkelijk was..
beetje jammer dat de uitlaat in de weg zit.. (even google gebruiken van tevoren is voor watjes.. benne maar wieltjes !! )
Buddy cover er af, zitje er af.. zij kap er af.. uitlaat los..

Yey! wiel d'r af! Nog maar een biertje om het te vieren..

Oh ja, nu de voorkant..
Op de hbm-mini-krik , daar is ie voor..
"mha, daar zit 1 bout.. zal em wel wezen..." .. * gloeiende , die zit vast..
oh wacht, 2 M13 boutjes die die as klemmen aan de onderkant.. ook maar losmaken.
Wonder ! bout komt los..
Maar hé, da's een kort boutje.. daar zit geen as aan vast... Biertje om na te denken..
Zou die gebroken zijn??? ..
( stel je nu iemand voor die naar een kort boutje zit te kijken, als ie een hele lange verwacht ... na een paar biertjes... )

Oh nee.. kan aan de andere kant een schroevendraaier door die gaatjes steken en aan de as ( hoop ik ... ) trekken.
* plop ! * victorie ! hij is los !!

Oh wacht... wiel wil niet uit de poten vallen.. )_!#$_@#$() ...

ah.. remklauwen zitten in de weg.. Die er ook maar vanaf..

Plop ! wiel los !!!

Biertje !!

* ting.. ting * .. wtf valt daar nu weer..
Oh.. soort spacers.. toch zo maar even in het boek kijken hoe die terug moeten..

... morgen naar de bandenboer om nieuwe er om te laten leggen....

* BURP! *

helpmnwielen.jpg
 
Laatst bewerkt:
* werd wakker zwaar hoofd, en denk... weet je ... als je om 4 uur uit je nest moet komen kan je de avond ervoor beter kalm doen... *

Oh ja vroembert , dit is inderdaad voor de 18e , die 700ish km ging op deze slofjes niet meer goedkomen, het zijn al internet bandjes
En link maar door hoor, al zat ik zelf te twijfelen tussen Banden en Wielen of Rij en Kijktechniek

Voorbind dildo... ookeeeeeeee

*kreun.. koffie...*


En als het nog niet duidelijk was, dit was geschreven omdat ik echt niks beters te doen had, en dorst had.
Volgende keer, remmen revisie & wodka red bull ( en m'n eerste keer s&m op facebook voor de liefhebbers )


_O- hmmmmmm :W
 
geaccepteerd !!!

eindelijk eens wat gewonnen ,
graag wil ik vooral m'n rijinstructeur , overige verkeersdeelnemers en natuurlijk alle MF leden
bedanken voor het mogelijk maken van deze award.
Graag wilde ik speciaal noemen de brouwerij Heineken , zonder hun godenvocht was de hele
missie van blunderen totaal mislukt

Doe niet aan religie's , dus een god naar keuze mag een ander gaan doen

* buigt diep *
 
Terug
Bovenaan Onderaan