#34 Kevin Schwantz

KS34

Free-Kevin-banner.jpg


Consent Form | Cycle World
 
Zag vanmiddag op Strubbentribune een vader met zijn zoontje van ongeveer 4 jaar oud voorbij lopen. Het zoontje had een petje op van #34 *O*
 
ja die schwantz bemoeid zich overal mee, hij denkt dat ie heel wat is met die titel die hij met geluk behaald heeft :)

Iets heeft ie toch heel goed gedaan,20 jaar later nog steeds immens populair en invloedrijk.
Dat gaat Dani niet lukken :)
 
Kevin neemt geen blad voor de mond en dat heeft hij ook nooit gedaan. In het stuk zegt hij ook niet dat Dani nooit iets gewonnen heeft. Wat hij bedoelt is: Dat als je in 8 jaar tijd bij een van de 2 snelste teams van het veld geen titel pakt, dat de kans dan wel heel klein is dat dit alsnog wel gaat gebeuren.

En ik denk hetzelfde: Dani is als Mark Webber: Eeuwige tweede.

Of het verstandig is om dit in een column of iig in het openbaar te melden als Wereldkampioen zijnde, is een tweede. Vrienden maakt hij er iig niet mee :) En wat dat betreft begrijp ik de reactie van Puig ook wel weer.
 
Wat ie vooral tussen de regels aangeeft is dat pedrosa zich mentaal niet ontwikkeld/volwassen wordt.(een subtiele sneer naar puig/honda ,die hem in zijn ontwikkeling belemmeren,denk ik zo te lezen)

Dani needs to reach another level by himself. He is like a child who cannot be freed because his parents are holding him back
 
Ach over een jaar weten we meer: Als Dani opnieuw zijn meerdere moet herkennen in zijn teammaat. Dit keer Marquez, dan zal hij aan het einde van het seizoen waarschijnlijk wel op zoek moeten naar een ander team. En laat hem daar Kevin's ongelijk dan maar bewijzen :Y
 
Het feit dat Puig het nodig vind om via de media te reageren zegt genoeg. Wat Kevin zegt is niet lief, maar het is wel de waarheid. En zielepoot Puig moet zijn jongetje beschermen...het commentaar van Schwantz negeren en op de baan antwoorden door races te winnen zou een betere strategie zijn.

Pedrosa zal ondanks jaren op topmateriaal geen kampioen worden in de MotoGP.
 
Ach over een jaar weten we meer: Als Dani opnieuw zijn meerdere moet herkennen in zijn teammaat. Dit keer Marquez, dan zal hij aan het einde van het seizoen waarschijnlijk wel op zoek moeten naar een ander team. En laat hem daar Kevin's ongelijk dan maar bewijzen :Y

Op dat moment zou hij hem beter zijn gelijk bewijzen. Ik lees toch ook alleen maar dat hij zich niet voldoende kan ontplooiien (al is dat toch maar een rare redenering van Schwantz?) omwille van zijn team. Dus als hij gelijk zou krijgen, heeft ie misschien nog een kans in een ander team :?

edit: zou wel erg bizar zijn mocht Dani in een ander team dan ineens in de prijzen gaan vallen.. Ducati? :+
 
Laatst bewerkt:
Op dat moment zou hij hem beter zijn gelijk bewijzen. Ik lees toch ook alleen maar dat hij zich niet voldoende kan ontplooiien (al is dat toch maar een rare redenering van Schwantz?) omwille van zijn team. Dus als hij gelijk zou krijgen, heeft ie misschien nog een kans in een ander team :?

edit: zou wel erg bizar zijn mocht Dani in een ander team dan ineens in de prijzen gaan vallen.. Ducati? :+

Maakt mij niet zozeer uit welk team. Maar na 8 jaar is het mijns inziens mooi geweest. Als je dan geen WK bent geworden, is het goed om het met een ander team te gaan proberen. En daar heeft Kevin dus gewoon gelijk in!
 
Maakt mij niet zozeer uit welk team. Maar na 8 jaar is het mijns inziens mooi geweest. Als je dan geen WK bent geworden, is het goed om het met een ander team te gaan proberen. En daar heeft Kevin dus gewoon gelijk in!
Waarom deze uitspraken van de nummer 34 :?
Zelf heeft hij niets anders gereden dan Suzuki.
 
:^ Ik ben op de hand van Puig in deze. Schwantz neemt hier een onverdedigbare positie in en is mijn inziens niet in de positie dergelijke uitspraken te doen.

:^

but even champions can be wrong and should know how to rectify things when they are required to.
 
Zonder die flapdrol hadden veel talenten het niet gehaald! Daarnaast vind ik Dani wel een kanjer.... al is het zonder titel!
 
puig is de grootste flapdrol uit de paddock, niet meer en niet minder.
Hij kijkt altijd wel wat moeilijk en te serieus maar of hij echt een flapdrol is :?
Beetje meer lachen Puig *D
Maarja joh als ik die Espegarobroertjes ziet |( al dt gedoe voor de start,maar rijden kunnen die gasten wel :}
 
Zonder die flapdrol hadden veel talenten het niet gehaald! Daarnaast vind ik Dani wel een kanjer.... al is het zonder titel!

Begrijp me niet verkeerd. Ik vind Dani ook een kanjer :Y
Gun hem daarom juist wel die titel, maar dat zal wel heel moeilijk worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan