Bryan Schouten

TheLith

Die hard MF'er
5 mrt 2010
543
111
Ik zie hier nog geen Bryan Schouten topic staan. Voor dit seizoen echter al twee overwinningen in IDM en afgelopen zondag een tweede plaats in de CEV Spanje in de Moto3-klasse, dat verdient een topic???????? ;)

Schouten_Bryan_TestValenciaCopyright_Verhoeven_skaliert_750_500.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nja eigenlijk vind ik zelfs dat bryan het zitje van Iwema verdient, daar heb die meer aan dan aan dit topic ;)

Nee mooi dat ie zo goed rond komt, en dat hij ook de mogelijkheid heeft om in zoveel verschillende races uit te komen en ervaring op te doen.
 
Gister is Bryan 6e in race 1 en 2e in race 2 geworden, daarmee staat hij op P1 in het kampioenschap *O*
 
Gister is Bryan 6e in race 1 en 2e in race 2 geworden, daarmee staat hij op P1 in het kampioenschap *O*
:^

En het Spaans open kampioenschap is 1 van de talenten kweekvijvers voor toekomstig motoGP kampioenen ;) (Casey Stoner, Jorge Lorenzo en ook Marc Marquez en Dani Pedrosa bijv.)

Keep it up Bryan.
 
Lorenzo , Pedrosa en Marquez ook :? :?
Yep. Laatst nog gezien in dat docu filmpje op Youtube over Casey Stoner, nadat hij gestopt is. Kan het filmpje niet meer vinden...

Hier wel een stukje tekst, ik quote: "2013 will be no different with a total of 12 regular championship competitors in the CEV Buckler following in the footsteps of Jorge Lorenzo, Casey Stoner, Dani Pedrosa, Marc Márquez and many other MotoGP™ role models."
 
Laatst bewerkt:
Ja! Mooi topic! Schouten is in mijn ogen een vergelijkbaar talent als VD Mark. Zou mooi zijn als hij volgend jaar in het WK Moto3 zou starten. Verwacht meer van hem dan van Iwema.
 
Top prestatie van Bryan!
Samen Met Michael nog zo'n mooi voorbeeld voor onze jeugd!
Hoop dat ie volgend jaar een kans krijgt om zich op het hoogste level te kunnen meten.
 
Ik las net daat z het op Zolder zo goed doen de mannenn.....oranje gettint daar
:Y Had dat ook naar mijn Facebook gelinkt. :)

Mooi dat de Nederlanders het in het IDM zo goed doen. Nu heb ik wel gelezen dat dat kampioenschap niet zo competitief meer is als het ooit geweest was, maar goed... Erg goed van de Nederlanders!
 
Nu had ik Schouten al iets hoger zitten dan Deroue, maar dit is toch wel een bevestiging van wie het grootste talent van Nederland is (in mijn ogen).
Ik meen dat Scott Deroue ondermeer in het ONK en andere races niet op een Moto3 machine rijdt maar met zijn gewone 125 cc motor extra ervaring opdoet.. wie weet er meer van? :)

Edit.
Na dit leerjaar maakte Deroue in 2012 zijn doorbraak in de Red Bull Cup, met drie overwinningen (2x Estoril, 1x Sachsenring) en de tweede plaats in het kampioenschap. In het ONK werd hij op de standaard-KTM RC 125cc tussen de 250cc viertakten vierde, met één tweede en twee derde plaatsen. Als afsluiter van het seizoen reed Deroue een race in het Europees kampioenschap mee: de eerste keer op een 250cc-viertakt. Hij werd vijftiende.

In 2013 komt Deroue nog één keer uit in de Red Bull MotoGP Rookies Cup, met als doel een top 3-finish. Daarnaast rijdt hij onder de vleugels van RW Racing GP in het rond hem opgerichte Junior Team in het ONK en de IDM op de Moto3-machine van 2012. Afhankelijk van hoe het seizoen verloopt maakt Deroue mogelijk ook zijn Grand Prix-debuut in 2013. Zijn doel is een permanente start in het Moto3 wereldkampioenschap in 2014.
Wel Moto3 dus. :)
 
Laatst bewerkt:
Ik meen dat Scott Deroue ondermeer in het ONK en andere races niet op een Moto3 machine rijdt maar met zijn gewone 125 cc motor extra ervaring opdoet.. wie weet er meer van? :)

Edit.Wel Moto3 dus. :)


Aan z'n motor ligt het iig niet, Junior team van RW racing. (Foto is vandaag geplaatst op Facebook)

942343_243574162434271_216005441_n.jpg
 
Dat hij, om in vorm te blijven, met een moto3 machine die op dezelfde manier als een redbull rookies fiets is afgesteld. Ik meen daar iets van gelezen te hebben. En die fietsen zijn van minder scherpe afstelling als de andere ( en dus snellere) moto3 fietsen
 
2e race IDM, Schouten 1, Deroue 2.......... Schouten heeft nu 4 overwinningen uit 4 wedstrijden, ik begin toch heel stiekum te hopen op een puntje tijdens de TT (hij zal toch wel een wildcard krijgen???)
 
2e race IDM, Schouten 1, Deroue 2.......... Schouten heeft nu 4 overwinningen uit 4 wedstrijden, ik begin toch heel stiekum te hopen op een puntje tijdens de TT (hij zal toch wel een wildcard krijgen???)
Schouten heb ik ook hoge verwachtingen van, Deroue lijkt het toch niet te kunnen doen om eerlijk te zijn.
 
Schouten heb ik ook hoge verwachtingen van, Deroue lijkt het toch niet te kunnen doen om eerlijk te zijn.

De overstap naar 4-takt valt Deroe wel zwaar, maar laten we hem even de tijd gunnen om zich aan te passen voordat we hem helemaal afschrijven.
Na zijn eerste races in de RBRC dacht ook iedereen dat wordt niks.
 
De overstap naar 4-takt valt Deroe wel zwaar, maar laten we hem even de tijd gunnen om zich aan te passen voordat we hem helemaal afschrijven.
Na zijn eerste races in de RBRC dacht ook iedereen dat wordt niks.
:^

Vertrouwen houden en niet te snel afschrijven. Daar hebben we in dit land nogal een handje van: of meteen en altijd presteren of nooit iets bereiken.

Schouten is erg goed bezig! Ik hoop dat hij het hele seizoen Spaans open kan afmaken, zou goed zijn voor zijn ervaring.
 
Terug
Bovenaan Onderaan