AIM Solo, Racestudio 2 vragen

Ik heb de Aim Solo binnen. Kan iemand me wat data van een ronde of sessie van Assen sturen zodat ik de software alvast kan uitvogelen?

geertnr2@hotmail.com
 
Laatst bewerkt:
Dimi inmiddels dubbel :P

Heeft niet iemnd een centraal plekje waar we ronden kunnen delen en opslaan?
 
Laatst bewerkt:
Mannen, heb een dropbox account aangemaakt waar iedereen zijn data in kan zetten. Hieronder de inloggegevens:

www.dropbox.com
Inlog: aim-data@hotmail.com
Password: aimdata001

Heb een folderstructuur aangemaakt op basis van het circuit. Iedereen kan zijn data daarin uploaden, vermeld er aub bij of het op een 600 of 1000 is en of het droog of nat was. Staat je circuit er niet bij, dan gewoon zelf een nieuwe folder aanmaken.

Ik heb de data sets die ik van Arnold en Zoeperman heb ontvangen alvast geupload... Zal straks mijn regen-data van val de vienne ook uploaden

Share the knowledge..
 
Laatst bewerkt:
Mannen, heb een dropbox account aangemaakt waar iedereen zijn data in kan zetten. Hieronder de inloggegevens:

www.dropbox.com
Inlog: aim-data@hotmail.com
Password: aimdata001

Heb een folderstructuur aangemaakt op basis van het circuit. Iedereen kan zijn data daarin uploaden, vermeld er aub bij of het op een 600 of 1000 is en of het droog of nat was. Staat je circuit er niet bij, dan gewoon zelf een nieuwe folder aanmaken.

Ik heb de data sets die ik van Arnold en Zoeperman heb ontvangen alvast geupload... Zal straks mijn regen-data van val de vienne ook uploaden

Share the knowledge..


Top, misschien goed om in de bestandsnaam de snelste rondetijd te verwerken
 
Laatst bewerkt:
Mannen, heb een dropbox account aangemaakt waar iedereen zijn data in kan zetten. Hieronder de inloggegevens:

www.dropbox.com
Inlog: aim-data@hotmail.com
Password: aimdata001

Heb een folderstructuur aangemaakt op basis van het circuit. Iedereen kan zijn data daarin uploaden, vermeld er aub bij of het op een 600 of 1000 is en of het droog of nat was. Staat je circuit er niet bij, dan gewoon zelf een nieuwe folder aanmaken.

Ik heb de data sets die ik van Arnold en Zoeperman heb ontvangen alvast geupload... Zal straks mijn regen-data van val de vienne ook uploaden

Share the knowledge..


leuk om te vergelijken :Y :Y

Tijdens laatste circuitdag zag ik dat ik 14km op top heb gewonnen :) hoop dat de verschillen op de rechte stukken wat minder worden.

ben zelf meer geïnteresserd in rijhoogtes/gassatand ed, nog meer met een iets uitgebreidere logging?
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij een bestand toegevoegd van 16 april j.l. met oude Ruskenhoek :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wat files geupload. Zowel oude als nieuwe ruskenhoek en met de R6 als met de R1.
Hoop dat het goed is gegaan.
 
ik heb via GPS manager 3 splits toegevoegd. Vroeg me alleen af op welke modus jullie hem hebben staan?

- regelmatigheid
- prestatie
- circuit

heb hem nu op circuit staan, is dit ok? En wat is het verschil met prestatie/regelmatigheid?
 
ik heb via GPS manager 3 splits toegevoegd. Vroeg me alleen af op welke modus jullie hem hebben staan?

- regelmatigheid
- prestatie
- circuit

heb hem nu op circuit staan, is dit ok? En wat is het verschil met prestatie/regelmatigheid?

3 of 4 splits is voldoende. per split een recht stuk. weet niet wat je bedoelt met prestatie/regelmatigheid.
 
3 of 4 splits is voldoende. per split een recht stuk. weet niet wat je bedoelt met prestatie/regelmatigheid.

je kan je laptimer op 3 omlopen instellen, maar ben er uit "Circuit" ;)

p.s. de bestanden die je geupload hebt leest die niet in. Denk dat je het .drk als extensie moet uppen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan