Motorcross is ook motorsport

Herlings wint gewoon weer alles, dit seizoen. Heeft gewoon tot de 10e plek iedereen op een rondje gereden en verschil met nr 2 1 minuut 18 :s.
 
Hij moet volgens mij volgend jaar naar de MX1.

Hij is er nog lang niet maar stel je eens voor dat jij kampioen wordt met alleen overwinningen.
 
Volgens mij is motorcross nergens zo populair als in Amerika, dus dat zou zeker een idee zijn.

Hij heeft al toegezegd dat hij hierna naar Amerika gaat (wil) .....maar populairder is het zeker niet dan Europa , wel meer spektakel o.a. de stadionraces .
Ik heb er een paar meegemaakt en valt echt tegen hoor . ik heb het er weleens met Bayle , Brad Lackey en Roger de Coster ( trouwens de coach van team USA ) over gehad en vonden Europa mooier en zij vertelden wel zo eerlijk dat het hun ging om de dollars.
Wat wel een waanzinnige baan is , is Bevercreek en Glen Helen .
 
Laatst bewerkt:
In Amerika ben je een echte rockstar als je leuk meedraai in de motocross. Weet niet of hij daar nou echt wat te zoeken heeft in ze eentje. Volgend jaar eerst maar eens afrekenen met die Cairolli... ;-)
 
Vind Europa heel meer cross, Amerika is meer spectakel.
Maar hoe heet de sport ook al weer?
Doe mij dis maar Europa.
 
Zou redelijk zonde zijn als hij naar Amerika gaat, dat heeft wat mij betreft toch wat minder met cross te maken. Al is het wel heel erg goed voor de portemonnee.

Maar met MX1 zou hij echt een sport held kunnen worden. In Amerika meer een soort van show held wel dan weer met flinke inkomsten , mocht hij kunnen wennen aan supercross.
 
Zou redelijk zonde zijn als hij naar Amerika gaat, dat heeft wat mij betreft toch wat minder met cross te maken. Al is het wel heel erg goed voor de portemonnee.

Maar met MX1 zou hij echt een sport held kunnen worden. In Amerika meer een soort van show held wel dan weer met flinke inkomsten , mocht hij kunnen wennen aan supercross.

Gelezen in een interview dat hij daar meer tegenstanders verwacht dan in de GP's .....dus beter voor zijn ontwikkeling en daar zit wel wat in denk ik .
Danny Laporte kwam naar de GP's en werd gelijk wereldkampioen , ging terug naar Amerika voor 1 seizoen en kwam weer naar de GP's en was geen schim meer van zijn eerste jaar in Europa.
 
Laatst bewerkt:
hahaha ......schitterend !!!!!!!!!!

En super af geveerd !!!!!!!!!!!

full
 
Herlings heeft het niet gered dit jaar alles te winnen in de MX2.

In de laatste race 2e geworden in de 2e manch, eerste wel gewonnen.
 
Oma... Je bloemen beginnen te verleppen! :P


Vanavond 22.15 uur op Ned.1 "andere tijden sport"
Met in de jaren '80, Strijbos en vd Berk over een nog nooit
opgelost akkefietje van een dichtgedraaid benzinekraan na hulp
van toeschouwers bij een val tussen die 2.

Misschien zijn er hier mensen die het interessant vinden. ;)
 
Gelezen in een interview dat hij daar meer tegenstanders verwacht dan in de GP's .....dus beter voor zijn ontwikkeling en daar zit wel wat in denk ik .
Danny Laporte kwam naar de GP's en werd gelijk wereldkampioen , ging terug naar Amerika voor 1 seizoen en kwam weer naar de GP's en was geen schim meer van zijn eerste jaar in Europa.

Maar Gerrit weet jij dan ook dat er ooit een Jimmy Pommeroy vanuit de USA naar Europa kwam en op een 250 bultaco de titel pakte.
Hij is in 2006 bij een auto ongeluk 53 jaar jong overleden.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan