Remleiding Goodridge

RoBBieZz

MF'er
23 jan 2007
35
0
Zwolle
Hallo,

Ik heb een remleiding van goodridge en 2 banjo's. Nu wil ik deze installeren maar krijg ik de socket niet over de leiding heen. Doe ik iets verkeerd of ligt het aan het materiaal?


Grz
 
Goodridge spul is prachtig spul. Als je weet hoe het moet. Als je het nog niet eerder hebt gedaan of iemand in de buurt hebt die het vaker heeft gedaan is het beter om kant en klaar spullen te kopen. Er zijn er ook genoeg die de gewenste leidingen voor je op maat maken, hoef je alleen de maten, de soorten banjo's en eventueel de hoeken op te geven als het niet draaibare banjo's zijn.

Lijkt mij veel veiliger.......

db
 
Kijk aan zulke antwoorden heb je wat aan!!!!!!!!!!!!!!!!! pffffff
maar goed miss ff een foto van het probleem, wat makkelijker voor het probleem

gr R
gelijk heeft hij wel, je gaat zoiets doen maar moet hier vragen hoe ookal weer

gaat dat straks wel goed met het controleren van het systeem... anders gaat er straks een motorrijder met verminderde remcapaciteit de kruising over.

goed, je (jij ja TS) hebt dus een leiding met open einde's per leiding en 2 (of meer) losse banjo dingen?

dan ben je wel fucked nu als je niet weet hoe en wat
misschien is er iemand in de buurt die je wil helpen?
anders zitten er in zwolle wel zat bedrijven dacht ik
 
Ja lmet knelkoppeling. Het is mij al gelukt. Heb de fabrikant op gebeld en konden mij vertellen dat de witte mantel eerst voor een deel gestript moest worden. Ik had namelijk een filmpje gezien waarbij de socket ook over de gehele leiding heen ging. Bij deze kan dat dus niet en moet er deels gestript worden. In ieder geval bedankt voor het meedenken.
Grz
 
Terug
Bovenaan Onderaan