Deventer en omstreken #3

Truusjetrap... Zag ik jou rond half 3 op de dijk van hattem naar deventer rijden?
 
Owja, en iedereen, PAS DONDERS GOED OP deze motor:

[afbeelding]

Het is een Honda VFR1200X, ook wel Honda Crosstourer. De politie heeft sinds eind vorig jaar zon ding, dual clutch transmission, te herkennen voor de kenners: Valbeugel zoals op de foto, zelfde kleuren ongeveer (antraciet/zwart), tanktas, en grijze alu topkoffer.

Hiermee rijden ze undercover.. Vorige week zondag reed ik op de dijk terwolde-zwolle, achter 2 onbekende met een SV1000S en een Bandit 1200, ging lekker vlot :] totdat we achterop een groepje kwamen, hun 2 haalden in, maar het werd allemaal een beetje rommelig, dus ik keek ff snel in mn spiegel, zag ik dus de koplamp van deze Honda in mn spiegel, ik herkende hem gelijk heb het ding nota bene zelf uitgekrat, opgebouwd en afgetankt

Dus gas direct gas dicht. Gelukkig kon ik gewoon mn weg vervolgen, maar die 2 jongens voor me werden wel aan de kant gezet.. Ben bang dat ze hun rbw in konden leveren :X -O-


Mja, een gewaarschuwd mens telt dus voor 2

Verdomme, eenmaal raden door wie wij gisteren zijn aangehouden en vooral welke motor deze gast reed :r
Mooi balen dat deze via justitie gaat en geen wet M is baggerzooi :(
Hij had alleen wat haast en ik ben gelukkig niet geregistreerd, maar wel geklokt! Mijn vriend is niet geklokt, maar mag zometeen nadat zij het geld hebben ontvangen 2 jaar lang errug gaan opletten!!!!

LEVE DE KONING!!!! :r
 
Laatst bewerkt:
Verdomme, eenmaal raden door wie wij gisteren zijn aangehouden en vooral welke motor deze gast reed :r
Mooi balen dat deze via justitie gaat en geen wet M is baggerzooi :(
Hij had alleen wat haast en ik ben gelukkig niet geregistreerd, maar wel geklokt! Mijn vriend is niet geklokt, maar mag zometeen nadat zij het geld hebben ontvangen 2 jaar lang errug gaan opletten!!!!

LEVE DE KONING!!!! :r
Gisteren reed hier in Twello ook zo n gast die het feest bij mekaar aan het sparen was, gelukkig was de Triumph nog niet op temperatuur. O-)
 
Verdomme, eenmaal raden door wie wij gisteren zijn aangehouden en vooral welke motor deze gast reed :r
Mooi balen dat deze via justitie gaat en geen wet M is baggerzooi :(
Hij had alleen wat haast en ik ben gelukkig niet geregistreerd, maar wel geklokt! Mijn vriend is niet geklokt, maar mag zometeen nadat zij het geld hebben ontvangen 2 jaar lang errug gaan opletten!!!!

LEVE DE KONING!!!! :r


Dat is mooi balen zeg!!!

Tja de centjes moeten toch ergens vandaan komen. Kutland begint t hier te worden, tijd voor een emigratie naar een zonniger oort, dan is dat iig voor elkaar!!!!

:Y :P
 
Misschien iemand zin om vanmiddag te rijden?
Denk dat al het blauw nu zo ongeveer wel een terroristische aanslag in Amsterdam aan het voorkomen is? *D
 
Ik zit ook te denken om me zo ff te gaan misdragen met de supermoto, maar vanmiddag word sowieso bier drinken!

Wel balen voor je, lieke. Ik ken die grapjes helaas. Ook na een rechtzaak 300over kunnen maken. Gaat helemaal nergens meer over, die bedragen in verhouding met de snelheid!
 
Ik ben vanochtend ook nog even wezen rijden, rond een uurtje of 11 via Heino, Laag Zuthem, Zwolle, Olst, Boskamp, Deventer en dan over de bandijk terug. Heerlijk rustig was het en het blauw was ook bijna nergens te bekennen. *O*
 
Kan ook nog :P
Iemand van hier trouwens die ik tegen kwam op de Dijk? (die naar terwolde)

Edit: Toch vind ik de dijk niet heel lekker om flink door te rijden, te weinig waar je echt snel doorheen kan... lasnaden, korte bochtjes en gaten enzo -O-
 
Laatst bewerkt:
Haha ja met andere woorden ben even Duitsland in geweest, alhoewel ik in lieren laatst 1.629 heb getankt (bp) altijd de goedkoopste.
via gronau naar nordhorn oid. dan ootmarsum,almelo Deventer.
begint toch te kriebelen een keer naar de ijffel te gaan.
heb de post bank en de holtebult nu ook wel gezien.

ps Chinese ketting sets gaan 7.500km mee... |(
 
Holterberg is wel leuk :)
Posbank vind ik altijd te druk....Dijk in Deventer ( Deventer-Terwolde-Vaassen) zitten overal lasnaden en gaten dus niet altijd even lekker een bocht in gooien of uitkomen als je daar flink door rijd :P

Wil eigenlijk vriendin ook nog een keer mee naar de ijffel nemen, of ander leuk ritje :)
*I need navigation>.<*
 
Terug
Bovenaan Onderaan