motorjas aerotex verven

Willemvu

MF veteraan
12 jan 2013
1.842
31
Den Haag
Ik heb destijds bij mn rijschool een lessenpakket genomen waarbij ik een motorjas kado kreeg. Had de instructeur in bulk aangeschaft een keertje op de motorbeurs, okee jasje verder. Geen topkwaliteit natuurlijk, aerotex blijkt (zoals eerder op t forum gemeld), totaal niet waterdicht.

Maar nu is de jas niet echt de juiste kleur. Hij is nogal blauw, en ik zou m liever zwart hebben. Nu ben ik niet vies van een spuitbusje motip matzwart, maar zou dat blijven zitten? Of kan ik beter wat anders proberen? Als ik de jas verkloot haal ik een nieuwe, maar als hier nog iets van te maken is dan zou dat voorlopig wel wat geld besparen.

Iemand ervaring mee? Of tips?
 
thnx, ik had ook al zoiets gelezen toen ik t googlede. Maar er staat
Speciaal voor het verven van natuurlijke weefsels in de wasautomaat.

dus ik weet niet zo goed of t wel gaat hechten. Misschien dat iemand ooit met dit spul heeft gewerkt?
 
Laatst bewerkt:
thnx, ik had ook al zoiets gelezen toen ik t googlede. Maar er staatdus ik weet niet zo goed of t wel gaat hechten. Misschien dat iemand ooit met dit spul heeft gewerkt?
Nee, dat werkt niet. de kunststofvezels van de jas zal de verf amper opnemen/vasthouden. Ik heb wel een een katoenen tas geverfd met nylon (oid) sierbiesjes. Het katoen was mooi verkleurd, de biesjes totaal niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan