Tail chop Ducati monster

Kesco

MF'er
18 aug 2010
152
0
Goedenavond mensen,

Zaterdag haal ik mijn Ducati Monster 750 uit 1999 op. Deze heeft op dit moment de standaard kentekenhouder. Ik wil deze graag een tail chop geven.
Ik heb een aantal video's/sites gevonden van doe het zelfers maar die beantwoorden voor mij niet deze vragen:

Kan ik het originele achterlicht en de knipperlichten behouden? Of moet ik een nieuwe set aanschaffen? (op die sites hebben ze allemaal nieuw spul aangeschaft, veelal met een geïntegreerd achterlicht die hier niet zijn toegestaan)

Voor de kentekenplaathouder kan ik volgens de doe het zelfers een paar houdertjes maken van aluminium. Heeft iemand hier ervaring mee? of nog beter kan ik van iemand gebruikte/nieuwe houdertjes kopen?

Misschien dat één van jullie nog goede tips heeft om dit te doen, op een mooie manier. Ik voel namelijk al aankomen dat het bij mij een gepruts, gebuig en gezaag wordt met een eindresultaat wat mooier had kunnen zijn:N
 
zoiets? ;)

full
 
Dat is ook weer zo een geïntegreerd achterlicht of niet? Die zijn (naar mijn weten) niet toegestaan in NL. Ik heb geen zin om een agent tegen te komen die een slechte dag heeft en me erop wijst dat dit geld gaat kosten...:P
Trouwens die chrome paint job is ziek!
 
Laatst bewerkt:
Dat is ook weer zo een geïntegreerd achterlicht of niet? Die zijn (naar mijn weten) niet toegestaan in NL. Ik heb geen zin om een agent tegen te komen die een slechte dag heeft en me erop wijst dat dit geld gaat kosten...:P
Trouwens die chrome paint job is ziek!


Hoezo niet?
 
Ik ben chopperrijder.
Te veel lawaai.
Geen knipperlichten.
Mini achterlicht op een sidemount.
Een spiegel.
Geen voorspatbord.

Nog nooit last mee gehad.

Leef eens wild, gebruik gewoon het achterlicht wat jij mooi vindt
 
Wat bedoel je precies met een plug en play houdertje, heb je een foto? Ja heb je ook weer gelijk in, dus geïntegreerd achterlicht is dan ook geen probleem
 
Laatst bewerkt:
Dat is ook weer zo een geïntegreerd achterlicht of niet? Die zijn (naar mijn weten) niet toegestaan in NL. Ik heb geen zin om een agent tegen te komen die een slechte dag heeft en me erop wijst dat dit geld gaat kosten...:P
Trouwens die chrome paint job is ziek!

ziek?


ocharme.

Frame gewoon afzagen en van een plaatje aluminium iets nieuws zagen en plooien. Gaatjes erin boren en klaar. Hoef je niet eens voor te kunnen lassen.
Zelfs ik kon het.
 
Texoot je houder is binnen, bedankt daarvoor! ietsje aanpassen(1
gaatje boren) en het geïntegreerde achterlicht dat ik vandaag heb gehaald past er precies op.
Morgenvroeg haal ik hem op. Er zitten al sportuitlaten op en het windscherm hebben ze er voor me afgehaald. (ook de db killers )

Hij is verder geheel standaard maar daar gaan we nog wel verandering in brengen :)

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan