KTM 990 SM-R, SM-T, 990/1190 ADV en meer LC8 topic deel VI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb mijn 2009 SMT matzwart deze winter een opfrisbeurt gegeven , een 2011 tank en zijkappen gekocht ( glanzend ) de tankspoilers gefolied ( het witte stuk ) de originele witte kappen waren me toch een beetje duur € 183,= p/stuk.
carbon voorspatbord , ( had ik al eerder ) navigatie steun gemaakt en de travel tassen van ktm gekocht.
2 nieuwe bandjes Bridgestone BT 23, deze banden sturen gemakkelijk in en geven veel vertrouwen, ik hoop dat de achterband het langer doet dan de conti roadcontact 2 die ik hiervoor had ( 5000 km )
de originele sportcontact was al in 3500km weg.
 
Vandaag heeeeerlijk gereden! Samen met de vrouw naar brouwer te zwartebroek.
Mocht iemand nog twijfelen, dat is met kop en schouders de meest ervaren, aardige, gedreven en ook nog eens voordeligste monteur/importeur van nl.
Grote beurt, twee keer xenon inbouwen en een tas met onderdelen en ik heb nog geen vijf en een halve meier moeten betalen. Kom er niet voor niets 10 jaar, ook al is het bijna 100 km rijden.
Ook een hele mooie 525 exc zien staan..mmmmm

Ik heb weleens onderdelen bij hem besteld! Idd goedkoper dan bij andere zaken!

Doet hij ook beurtjes voor Supermoto's? Ik zie bij hem alleen maar crossers enzo staan.

Ik moet binnenkort mijn motor even brengen voor kleppen stellen. Ik twijfel nog tussen zwartebroek of Verpalen
 
Supermotard is een crosser op straatbanden dus ja :)
Een en tweecilinders. Alle ktms onder mijn posts zijn daar onderhouden. Altijd naar volle tevredenheid zowel financieel als kwalitatief!
Zeg maar dat je via hoogendam bent gekomen, krijg je misschien wel een korting en mij zal het ook niet schaden :)
 
sorry moest het formaat van de foto,s nog even aanpassen, bij deze dan
full
 
Ik weet verpalen zijn uurtarief niet maar brouwer is 42, 50.
Goedhart geloof ik rond de 65 ?
 
Zo weer terug van een lekker rondje. Bij Andre even de nieuwe adventure 1190 uitgeprobeerd. Wat een heerlijke fiets, wat rijdt dat ongelovelijk makkelijk en wat een power zit erin. Voor het gemak viel met erg op, alles gaat heel licht. Had hem bijna gekocht kreeg een hele mooie prijs weer voor mijn eigen................nog maar even een nachtje over slapen is toch een beste sloot geld. :X
 
enne werkt de in ear aanpassing niet of ga je voor wat anders ??

Nou ik ga voor de Q3 van scala. Die heeft een jack aansluiting zodat ik niet zelf in dat setje hoef te kloten. Dan in combinatie met op maat gegoten gehoorbescherming waar goede kwaliteit speakers inegbouwd zijn. Dan rij ik dus constant met die gegoten koptelefoon in als gehoorbescherming en kan ik naar gelang de omstandigheden naar muziek, navigatie en communicatie luisteren. Dat wordt dan rechtstreeks mijn gehoorgang in getoeterd, dus volume kan laag blijven. Resultaat:gehoor blijft intact en geluid zou mooi en helder moeten zijn.
Is op aanraden van mede forummers. Ik laat nog wel weten hoe het uiteindelijk is.
Één ding is duidelijk, gaat me een klauw met knaken kosten -O-
Stap 1 is gezet, de G4 is zo goed als verkocht.
 
Laatst bewerkt:
ken he systeem collega van me heeft dat ook.
ikzelf draag op het werk continue gegoten oordoppen en ik zou daar een soort van speaker kunnen induwen die gaat dan ipv de filter wat er nu inzit
voordeel van dat systeem is dat inderdaad je volume laag kan blijven want je zit zo ongeveer op het trommelvlies
had er over gedacht om te reageren op je g4 set maar morgen wordt mijn motor verkocht dus zal eerst eens een andere motor moeten kopen.
voor dat ik aan oordoppen kan denken

Nou ik ga voor de Q3 van scala. Die heeft een jack aansluiting zodat ik niet zelf in dat setje hoef te kloten. Dan in combinatie met op maat gegoten gehoorbescherming waar goede kwaliteit speakers inegbouwd zijn. Dan rij ik dus constant met die gegoten koptelefoon in als gehoorbescherming en kan ik naar gelang de omstandigheden naar muziek, navigatie en communicatie luisteren. Dat wordt dan rechtstreeks mijn gehoorgang in getoeterd, dus volume kan laag blijven. Resultaat:gehoor blijft intact en geluid zou mooi en helder moeten zijn.
Is op aanraden van mede forummers. Ik laat nog wel weten hoe het uiteindelijk is.
Één ding is duidelijk, gaat me een klauw met knaken kosten -O-
Stap 1 is gezet, de G4 is zo goed als verkocht.
 
trouwens voor 175 euro wik ik hem ook wle hebben :}
Nou ik ga voor de Q3 van scala. Die heeft een jack aansluiting zodat ik niet zelf in dat setje hoef te kloten. Dan in combinatie met op maat gegoten gehoorbescherming waar goede kwaliteit speakers inegbouwd zijn. Dan rij ik dus constant met die gegoten koptelefoon in als gehoorbescherming en kan ik naar gelang de omstandigheden naar muziek, navigatie en communicatie luisteren. Dat wordt dan rechtstreeks mijn gehoorgang in getoeterd, dus volume kan laag blijven. Resultaat:gehoor blijft intact en geluid zou mooi en helder moeten zijn.
Is op aanraden van mede forummers. Ik laat nog wel weten hoe het uiteindelijk is.
Één ding is duidelijk, gaat me een klauw met knaken kosten -O-
Stap 1 is gezet, de G4 is zo goed als verkocht.
 
Zeg maar dat je via hoogendam bent gekomen, krijg je misschien wel een korting en mij zal het ook niet schaden :)

Je maakt het nu wel erg bont. ;)

Ik heb onlangs de intercom Interphone F5s gekocht.
Primair voor telefonische bereikbaarheid (werk) en secundair als intercom met motormaten.
Heb je die ook overwogen?
 
Laatst bewerkt:
Je maakt het nu wel erg bont. ;)

Ik heb onlangs de intercom Interphone F5s gekocht.
Primair voor telefonische bereikbaarheid (werk) en secundair als intercom met motormaten.
Heb je die ook overwogen?

Nog niet, morgen even op googlen!

Edit : gegoogled maar zie niets wat de cardo niet kan. En ik was erg tevreden met de g4. En hij is een stuk duurder.. dus voor mij wordt het q3, vooralsnog
 
Laatst bewerkt:
Vandaag een rondje Noord gedaan. 650 km en alleen de laatste 80 via de snelweg. Het was te donker voor de leuke wegen. 11 uur vertrokken, en om 11 uur weer thuis. Maar de brommer is nu bijna ingereden. Eerste keer tanken 1 liter voor 13 km. Mmmmmm tweede keer en derde keer tanken iets beter 1 op 14. Verre van optimaal, vorige SMT DEED 1 op 15. En met de nieuwe map had ik 1 op 16 a 17 verwacht.
Morgen even de route van zaterdag voorrijden, dan kan de brommer ingeleverd voor de 1000 beurt.
Bij 6000 RPM. Heeerlijke roffel :)
 
zo dat gaat hard met jouw km's


ik zoek een werkplaatshandboek van een 950? iemand die me er aan kan helpen
 
Afgelopen maand een nieuwe kettingset gemonteerd, een custom mapping laten maken en nieuwe banden onder de SM. Wat een verschil zeg! Next on the list: vering afstellen.

Ik rij nu 1:11.5 en had eigenlijk op beter gehoopt. Heb open akra's, milieumeuk verwijderd en een goede mapping (A/F is netjes over het hele toerenbereik). Ligt het dan toch aan m'n rijstijl? O-)
 
Afgelopen maand een nieuwe kettingset gemonteerd, een custom mapping laten maken en nieuwe banden onder de SM. Wat een verschil zeg! Next on the list: vering afstellen.

Ik rij nu 1:11.5 en had eigenlijk op beter gehoopt. Heb open akra's, milieumeuk verwijderd en een goede mapping (A/F is netjes over het hele toerenbereik). Ligt het dan toch aan m'n rijstijl? O-)

Ja joh.. Moet je voor de gein is een stukkie 100 op de snelweg in zijn 6 rijden.
Ik haal in de stad ook makkelijk 1:8 - 1:9.
 
Ja joh.. Moet je voor de gein is een stukkie 100 op de snelweg in zijn 6 rijden.
Ik haal in de stad ook makkelijk 1:8 - 1:9.

Jezus schakel jij weleens dan? Of laat je akra's extra brullen in de stad :P

Ik heb hem weleens op 1:10 gekregen
 
Tankje leeg vlammen in de stad ? Makkelijk 1:8 hoor. Rij ik niet zo heel braaf natuurlijk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan