lekke band, toevoeging voor in de band?

:^ inderdaad, dat is tenminste een "permanente" oplossing.
Het is makkelijk spul voor noodreparatie onderweg, maar als definitieve reparatie moet je het niet gebruiken.
Ook de bandenboer neemt het je niet in dank af als je het gebruikt wordt, het is een enorme plakzooi bij het banden wisselen.

En vooral als mensen niet even vooraf aangeven dat het er in zit :/

Wat een @#$%troep is dat.

Een lekke band repareer je met een paraplu, vanuit de binnenzijde. Een prop is voor een noodreparatie, om je motor even mobiel te krijgen.
Een binnenband kan ook nog.

Doorgaans is het spul handiger om preventief te gebruiken. Ik heb wat klanten die standaard bij een bandwissel een flesje er in willen hebben. En het werkt.
 
is ook als noodreparatie bedoelt, maar vraag me wel af of er veel lucht in de binnenband
mee komt, want het is een dikke autoband op een zware harley met zijspan, dus veel
druk op het achterwiel,( kan natuurlijk ook een lek in de andere banden oplopen)
dus preventief lijkt mij het beste, heb uiteraard reserve binnenband bij mij, maar
dat fix je niet zo maar even, ook de ANWB kreeg het achterwiel er niet uit.
bedankt allemaal
 
En vooral als mensen niet even vooraf aangeven dat het er in zit :/

Wat een @#$%troep is dat.

Een lekke band repareer je met een paraplu, vanuit de binnenzijde. Een prop is voor een noodreparatie, om je motor even mobiel te krijgen.
Een binnenband kan ook nog.

Doorgaans is het spul handiger om preventief te gebruiken. Ik heb wat klanten die standaard bij een bandwissel een flesje er in willen hebben. En het werkt.
Hoe weet je dat zo zeker dan? :+
 
is ook als noodreparatie bedoelt, maar vraag me wel af of er veel lucht in de binnenband
mee komt, want het is een dikke autoband op een zware harley met zijspan, dus veel
druk op het achterwiel,( kan natuurlijk ook een lek in de andere banden oplopen)
dus preventief lijkt mij het beste, heb uiteraard reserve binnenband bij mij, maar
dat fix je niet zo maar even, ook de ANWB kreeg het achterwiel er niet uit.
bedankt allemaal
je krijgt per pasje per jaar 3 sleepbeurten

dus als je het kan missen zou ik hem laten afslepen en het thuis repareren
ipv die rotzooi erin te spuiten (tenzij er echt hoge nood is).
 
Terug
Bovenaan Onderaan