Hornet cb 600 uit 2006 demper ombouwen

Goon

MF'er
25 feb 2012
58
0
Emmer-compascuum
Dag mede forum leden,

Sinds kort heb ik een hornet in mijn bezit uit 2006.
Nu is deze nog helemaal standaard (ziet er al best leuk uit allemaal).

Maar dan..... de standaard uitlaat wat kwa geluid en looks niet moedersmooiste is.

Nu zat ik er aan te denken, Is het eventueel mogelijk om de uitlaat / pijp om te lijden naar het passagier stepje zodat je dus hetzelfde uiterlijk als van een hornet 2007 model krijgt.

Graag hoor ik of iemand hier ervaring mee heeft, of weet of dit mogelijk is.

Alvast bedankt.

Rick
 
Alles is mogenlijk, gewoon even iemand zoeken die dit voor jou kan lassen. Zelf zul je het wel niet kunnen? Anders stond dit topic hier niet natuurlijk ;)

Misschien kan je even jerryt pm'en.
 
Laatst bewerkt:
Alles is mogenlijk, gewoon even iemand zoeken die dit voor jou kan lassen. Zelf zul je het wel niet kunnen? Anders stond dit topic hier niet natuurlijk ;)

Misschien kan je even jerryt pm'en.

Bedankt voor je reactie.

Nee ik kan het inderdaad niet zelf, maar wel iemand in de vriendenkring die dit kan buigen / lassen.

Ik vroeg me alleen af of het uitmaakt hoeveel graden een uitlaat pijpje maximaal gebogen kan worden (met evt druk die hij kwijt moet). Of dat het totaal niet uitmaakt.

Gr Rick
 
Bedankt voor je reactie.

Nee ik kan het inderdaad niet zelf, maar wel iemand in de vriendenkring die dit kan buigen / lassen.

Ik vroeg me alleen af of het uitmaakt hoeveel graden een uitlaat pijpje maximaal gebogen kan worden (met evt druk die hij kwijt moet). Of dat het totaal niet uitmaakt.

Gr Rick

Ik gok dat ie wel makkelijk scheurt, maar anders laat je toch een nieuw pijpje buigen? Zou geen probleem moeten zijn bij een metaalbewerker.
 
Terug
Bovenaan Onderaan