Gsx R 750 SRAD gasschuif begrenzing

JDsigns

proffesioneel amateur prutser
25 jan 2013
3.104
3.023
Gooisch kakreservaat
Goedemiddag,

Ik heb al een aantal keer gelezen dat wanneer een motor geïmporteerd wordt vanuit Duitsland de mogelijkheid bestaat dat de motor ivm. 100pk grens begrensd wordt op de gasschuiven.

Ik ben in het bezit van een Suzuki Gsx R 750 SRAD van 1996 welke geïmporteerd is vanuit Duitsland, op mijn kentekenbewijs staat de toevoeging Basis: EEGK-9999.

Hoe kom ik er achter of de fiets begrensd is en hoe haal ik dit weg?
Is dit makkelijk te doen of moet hij naderhand opnieuw afgesteld worden?

Alvast bedankt voor de tips!

Gr. Jan

p.s. de zoekfuctie doet niet wat ik wil...... Sorry! :+
 
Laatst bewerkt:
Open schroeven en kijken in de carbs of er bij de gas schuiven een vorm van begrenzing op zit .(bouten waardoor ze niet verder omhoog kunnen, gok ik)

En volgens mij gaat de EEGK code over het missen van een katalysator, kan dat?
 
Vriendje van mij heeft een 750 uit 96.. dus ook gewoon met carbs..
Bij volgas in 1, 2 en in 3 komt gewoon het voorwiel los van de grond..

Als dat bij jou ook zo is dan issie vast niet begrensd :)
 
Vriendje van mij heeft een 750 uit 96.. dus ook gewoon met carbs..
Bij volgas in 1, 2 en in 3 komt gewoon het voorwiel los van de grond..

Als dat bij jou ook zo is dan issie vast niet begrensd :)

In z'n 3 komt een 750 niet gewoon op het gas los. Dan moet je hem met koppeling helpen. In zijn 1 geen probleem en in zijn 2 al met hulp.
 
In z'n 3 komt een 750 niet gewoon op het gas los. Dan moet je hem met koppeling helpen. In zijn 1 geen probleem en in zijn 2 al met hulp.

Bedankt voor de tips, in ze 1 komt ie idd erg makkelijk omhoog! in zijn 2 kon ik niet meer proberen ivm. artikel 5........ :+

Zonder gekheid, ik hoor van alles van vernauwing in de inlaatkanalen tot bouten en gaatjes in de gasschuif..... kan iemand mij verder helpen?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan