Zx6r /05 fi lampje brandt

BlueMonster

Rookie
17 apr 2013
2
0
Rotterdam
Zx6r /05 fi lampje brandt

Hallo allemaal,


Ik hoopte dat jullie mij zouden kunnen helpen met het volgende probleem.

Ik heb pas een zx6r gekocht uit 2005 met yoshimura uitlaat het is niet alleen de demper maar ook de tussen pijp is yoshimura en er ziet een powercommander op als mijn motor uit stond knipperde de fi lampje altijd en ook als ik aan het rijden was.

Maar sinds kort blijft het constant branden tijdens rijden. En gisteren viel mijn motor uit tijdens het rijden ik hoorde een dikke knal uit me uitlaat komen en toen wou die geen toeren meer maken. Ik stond ff stiel toen had ik me motor weer gestart en kon ik na huis rijden alleen tijdens het rijden viel mij op als ik geen gas gaaf ging die toch ff naar voren treken alsof ik wel gas gaaf gebeurde 2x.

Ik ben pas nieuw in de motor werld dus als ik het niet goed uitleg mij excuses daarvoor.

Zou iemand mij kunnen helpen en uitleggen waar dit aan kan liggen.

Alvast bedankt mensen.

Blue Monster
 
Bij mijn 04 zx10r blijft het lampje ook knipperen na het uitzetten van de motor. Dit is normaal en staat ook in het WPH. Tijdens het rijden hoort ie volgens mij niet te knipperen, en ook niet continue te branden.

Een storing heeft altijd een unieke code. Je hebt dus 2 opties:

- Je laat de foutcode uitlezen bij de dealer.
- Als je handig bent kan je hem zelf uitlezen http://zx6r.com/guides/12417-how-pull-fi-codes.html (ik voel me niet verantwoordelijk mocht dit mis gaan ;)).

Gr Falierke
 
Terug
Bovenaan Onderaan