AIM Solo, Racestudio 2 vragen

je kan je laptimer op 3 omlopen instellen, maar ben er uit "Circuit" ;)

p.s. de bestanden die je geupload hebt leest die niet in. Denk dat je het .drk als extensie moet uppen.
Dat vermoeden had ik al. Zal na het weekend nog een keer proberen. Of via sticky op t circuit. Pitbox 29.
 
Vrijdagavond ben ik bij Arnold langs geweest en weer het nodige geleerd over de AIM. Hij had een paar handige tips waarvoor dank :Y

In eerste instantie gebruikte ik alleen het snelheid signaal maar heb me wat verdiept in het LonAcc signaal (versnellen / vertragen) Een uitleg is hier te vinden:
http://www.trailbrake.net/uploads/6/0/8/0/6080537/aim_solo_data_review_.pdf

De andere deelnemers in dit topic ben ik misgelopen vooral omdat ik niet precies weer wie wie is. Curly is #90 uit de supercup 1000? En er was nog een rijder uit de SC 1000 toch?

# 21 uit de SC 1000 heeft vrijdag 2 sessies met de Solo gereden deze kan ik eventueel uploaden naar het Dropbox account.
 
Vrijdagavond ben ik bij Arnold langs geweest en weer het nodige geleerd over de AIM. Hij had een paar handige tips waarvoor dank :Y

In eerste instantie gebruikte ik alleen het snelheid signaal maar heb me wat verdiept in het LonAcc signaal (versnellen / vertragen) Een uitleg is hier te vinden:
http://www.trailbrake.net/uploads/6/0/8/0/6080537/aim_solo_data_review_.pdf

De andere deelnemers in dit topic ben ik misgelopen vooral omdat ik niet precies weer wie wie is. Curly is #90 uit de supercup 1000? En er was nog een rijder uit de SC 1000 toch?

# 21 uit de SC 1000 heeft vrijdag 2 sessies met de Solo gereden deze kan ik eventueel uploaden naar het Dropbox account.

Hier staat ook nog bruikbare info mss ook voor de Mychron 4 gebruikers...
 
Net paar bestanden op dropbox gezet;

- Droge trainingssessies VdV (beste tijd 2:02)
- Natte trainingssessies VdV (beste tijd 2:18)
- Kwalificatie en race op Assen 4 mei jl. (beste tijd 1:54)
 
Leuk vergelijk! Laat bij stekkenwal en de bult teveel liggen. Noordlus ben ik iets sneller :P

Je moet me toch echt nog eens goed uitleggen hoe ik op een juiste manier verschillende laps met elkaar kan vergelijken.

Nu lukt het me bijvoorbeeld alleen met 2 ronden uit dezelfde sessie/download... Kan geen ronde vergelijken met jouw data bijvoorbeeld
 
Je moet me toch echt nog eens goed uitleggen hoe ik op een juiste manier verschillende laps met elkaar kan vergelijken.

Nu lukt het me bijvoorbeeld alleen met 2 ronden uit dezelfde sessie/download... Kan geen ronde vergelijken met jouw data bijvoorbeeld

:^
 
Je moet me toch echt nog eens goed uitleggen hoe ik op een juiste manier verschillende laps met elkaar kan vergelijken.

Nu lukt het me bijvoorbeeld alleen met 2 ronden uit dezelfde sessie/download... Kan geen ronde vergelijken met jouw data bijvoorbeeld


Heb mapje "uitleg" gemaakt en daar een pdf in gezet. Was ff snel snel, hoop dat duidelijk is zo ;)
 
Paar rondjes Mettet ge-upload :)

Hoopte op een 1.11 hoog, maar niet verder dan een 1.12.15 gekomen :(

Leuk dingetje de AIM solo. Vooral het laten zien als je onder je eigen snelste tijd zit is een leuke motivatie.
 
Paar rondjes Mettet ge-upload :)

Hoopte op een 1.11 hoog, maar niet verder dan een 1.12.15 gekomen :(

Leuk dingetje de AIM solo. Vooral het laten zien als je onder je eigen snelste tijd zit is een leuke motivatie.

+/- functie is een leuke toevoeging idd!

Weet iemand trouwens of de Solo ook je ideale rondetijd kan berekenen??
 
+/- functie is een leuke toevoeging idd!

Weet iemand trouwens of de Solo ook je ideale rondetijd kan berekenen??


dat zit in racestudio :Y :Y

Maak 1 keer een goede baan (en gebruik iedere keer deze layout!) met 3 of 4 sectoren, daarmee kun je iedere keer vergelijken waar je het laat of wint.
 
Heb sinds vandaag ook een aim solo *O*

Maar zijn er hier mensen die kunnen vertellen waar en hoe ze deze bevestigd hebben? Wordt voor mij een uitdaging op de R6, weet ff geen handig plekje. Op de kroonplaat gaat niet ivm stuurdemper B|

Iemand tips :?
 
Heb sinds vandaag ook een aim solo *O*

Maar zijn er hier mensen die kunnen vertellen waar en hoe ze deze bevestigd hebben? Wordt voor mij een uitdaging op de R6, weet ff geen handig plekje. Op de kroonplaat gaat niet ivm stuurdemper B|

Iemand tips :?

Ik heb hem op de kroonplaat, maar zie bij veel R6 rijders dat ze de laptimer aan de binnenkant van de topkuip monteren in de open ruimte...
 
Heb nu ook een solo, dus zal eens gaan freubelen.

Ik heb em gemonteerd met HPX klitteband (7kg draagkracht per 2,5 cm2 :') )
 
Terug
Bovenaan Onderaan