Aprilia RSV1000R MAPPING?

hurricane10

Rookie
8 mei 2013
2
0
ik heb een Rsv 1000r uit 2004.

heb nu een paar mooie leovonce titanium sport uitlaten gekocht (2ehands)

nu moet ik op een of andere manier van mapping 1 naar mapping 2 in de ECU van de motor.

Weet iemand waar ik dat kan laten doen? het liefst in de buurt van Tilburg
en wat zal het ongeveer kosten?
heb ook k&N luchtfilter besteld.

Weten jullie ook hoeveel pk's de motor er ongeveer bij krijgt?

Peace
 
Probeer het Aprilia-Riders forum (ARA) eens, daar vind je veel info over de RSV, ook over het re-mappen na andere dempers, enz,... :Y

Naar gelang het bouwjaar wordt er een draadje aan de Ecu losgekoppeld of een andere eprom gemonteerd, het fijne weet ik echter ook niet van.
 
Zit een restrictie in de inlaatmof en het wel bekende blauwe draadje die je moet door knippen. Het is prima zelf te doen. Het beste kun je een inlaatmof van een oer mille aanschaffen. Kijk maar op het ara forum!

full
 
De bovenste inlaatmof heb jij volgens mij die middelste opening (soort buisje) moet dicht.
Daaronder zie je de inlaatmof van de oer mille die heeft alleen een klepje op het grote gat hier verwijderd dit is volgens mij de kortste klap, maar ik heb niet zoveel verstand van het nieuwere model.
full
 
Je mapping veranderen doen ze snel en over het algemeen gratis bij een dealer met TEXA.

Je pluggen de motor aan de laptop, selecteren mapping 2, drukken op enter en VOILAAAA!

Heel simpel en snel:)

EDIT: heel veel pk's zal het niet schelen, mapping 2 is wat rijker tov mapping 1. Puur om een wat donkerder geroffel uit je uitlaten te krijgen.

Heb je alleen een openluchfilter besteld of ook de open air box?

Als je alleen het filter vervangt en de motor staat op mapping 2, zal je wat meer trekkracht ervaren (vooral onderin de toeren geloof het of niet)

Bij een volledig andere air box zal de motor op de testbank afgesteld moeten worden.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan