Knipperlicht schema

hunieclean

MF'er
9 aug 2007
210
0
Vledder (Dr)
Goedemorgen Mannen(en natuurlijk ook vrouwen)

Ik heb een vraag vwb het aansluiten van led knipperlichten op een motorfiets.
Ik ben nl bezig met een zxr 750 voor een kennis en die wil aan de voorkant van die knipperlichten in het stuur met gewone lampjes,en achter leds in het achterlicht (als dat kan).
aan de voorkant moet ik de draden opnieuw trekken dwz afkoppelen want de stekkers liggen er niet. en aan de achterzijde liggen ze wel.
Ik heb een groene voor links en een grijze voor rechts(of andersom).en een zwart/geel voor massa. en er zit al een led relais op gemonteerd (of dat goed is aangesloten is nog de vraag).en in het achterlicht heb ik een gele en een blauwe draad voor L en R
 
alsjeblieft, 1 seconde zoeken
full
 
Oké bedankt voor het zoeken, maar dat schema had ik al alleen ik moet weten hoe ik de leds aansluit met dat kastje wat aan de motor hangt.
En hij wil gewone voor en leds achter en ik weet niet of dat wel kan of dat je dan ook leds voor moet hebben snap ie.
 
Oké bedankt voor het zoeken, maar dat schema had ik al alleen ik moet weten hoe ik de leds aansluit met dat kastje wat aan de motor hangt.
En hij wil gewone voor en leds achter en ik weet niet of dat wel kan of dat je dan ook leds voor moet hebben snap ie.
Je sluit ze hetzelfde aan als je originele raw's.
Je moet alleen het knipperrelais vervangen voor een die geschikt is voor 25 watt.
B.v. een van 1-100 watt.
Ga deze niet op internet bestellen maar ga naar een motorzaak die weet wat hij verkoopt en waar je naar terug kan als het niet goed werkt.
De helft van Motor-forum gaat over knippers die niet goed werken.
 
Mag ik vragen waar je dat schema weg hebt want het is overzichtelijker dan die van mij, alleen die van jou is van het verkeerde model ik moet hem hebben van het zxr J model van 91.
Ik heb gewoon bij google schema zxr ingetikt.
Die schema's zijn wat raw betreft allemaal gelijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan