Throttle Position Sensor Suzuki Bandit 1250

Richard180

Rookie
7 jul 2012
9
0
Maassluis
Hallo,

Ik heb een probleem met het aansluiten van mijn Powercommander 5, ik moet een draad aansluiten op de "throttle position sensor" en er staat bij BLK/Pink maar die kleur kom ik bij mijn Suzuki Bandit 1250N uit 2011 niet tegen.
Weet iemand op welke draad ik hem moet aansluiten? er komen 4 draden uit de stekker.zie foto.
Ik heb hem nu aangesloten zitten op de 2e draad van links BLK/Blue met gele strepen (door een PC inbouw station gedaan) maar als ik hem op de laptop aansluit geen reactie bij mijn Throttle sensor en twijfel of de draad wel goed zit :? Ook met opnieuw kalibreren in het menu van de PC gebeurd er niets, er komen geen minimale en maximale voltage waardes in de velden te staan, alleen 0......
wie heeft er een oplossing voordit probleem??

Grt: Richard.
full
 
Ben ik nou gek? Er komen toch 5 draden uit?
En volgens mij is blk/pink --> black/pink, dat zou dus de meest rechterdraad zijn van de 1e foto
Of ben ik nou gek? Die rechter draad is toch echt zwart/rood...


Dit is de handleiding voor een 2009 model.
http://www.surfsidemoto.com/images/SuzBandit125009.pdf

Daar is op de foto duidelijk een roze/zwart te zien. Dat het PC inbouw bedrijf de draad op de zelfde pin heeft aangesloten als op de foto is eigenlijk wel logisch.
Maar dat de draadkleuren op de stekker gewijzigd zijn doen ze niet zomaar. Misschien heeft Suzuki voor het 2011 model een andere sensor gebruikt waar de aansluitingen anders zijn...
 
Laatst bewerkt:
Sorry, inderddad 5 draden.
Maar de eerste draad is Rood/Zwart en niet Roze/Zwart.
En op het instalatie blaadje wat er bij zat zit hij net als bij de handleiding van Kevjan op de 2e draad.... maar die heeft een andere kleur en hij geeft geen waarde.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan