SXV Topic 7!

Bedankt voor de antwoorden omtrent koppel!

Nu is vandaag de husqy de deur uitgegaan dus ga eind van de week voor de SXV kijken, enige punten waar ik zeker op moet letten anders dan de gewoonlijke zaken?
Bedankt opnieuw voor de hulp alvast!
 
zorg wel dat je tank leeg is! :+

want dan hoef je in elk geval niet te gaan hevelen met de brandstof :+
 
Laatst bewerkt:
Witte sludge aan oliedop bovenaan de olietank. (zoja rebuild)
vraag hem of er modificaties zijn geweest aan het blok en er papieren van heeft?
zit er zwarte of oranje pakking tussen carters (als het oranje is moet je rebuild)
 
haha tegenover andere supermotard wat dacht je van 2x zoveel vermogen?
Witte sludge aan oliedop bovenaan de olietank. (zoja rebuild)
vraag hem of er modificaties zijn geweest aan het blok en er papieren van heeft?
zit er zwarte of oranje pakking tussen carters (als het oranje is moet je rebuild)
Dat vermogensverschil is al de grootste hoofdreden dat ik kies voor de SXV 8-) !
Verder zou het blok uit 2006 volledig gereviseerd en aangepast zijn door EF-technix, starter is zojuist vervangen ook nadat deze stuk was gegaan.

Met verschil t.o.v. andere supermotards bedoel ik: hoe draait de SXV stationair (luid: getik of niet). Bovendien lees ik toch veel dat de SXV een 'moeilijke' starter is, hoe doen jullie het? En wanneer zou ik me zorgen moeten maken over hoe snel ie start of niet?

Krijg je de SXV makkelijk in neutraal stilstaand (met lopende motor), met de husqy was dit niet zo makkelijk |(
 
Dat vermogensverschil is al de grootste hoofdreden dat ik kies voor de SXV 8-) !
Verder zou het blok uit 2006 volledig gereviseerd en aangepast zijn door EF-technix, starter is zojuist vervangen ook nadat deze stuk was gegaan.

Met verschil t.o.v. andere supermotards bedoel ik: hoe draait de SXV stationair (luid: getik of niet). Bovendien lees ik toch veel dat de SXV een 'moeilijke' starter is, hoe doen jullie het? En wanneer zou ik me zorgen moeten maken over hoe snel ie start of niet?

Krijg je de SXV makkelijk in neutraal stilstaand (met lopende motor), met de husqy was dit niet zo makkelijk |(

neutraal moet makkelijk gaan.
Starten moet toch wel binnen 3 pogingen lukken.
Als de motor koud is hoor je inderdaad wel een hoop geluid uit het blok, dit moet vrijwel wegzijn als de motor warm is.

voor koude start kun je nog andere mapping inladen en irridium boegi erin doen.
 
Laatst bewerkt:
neutraal moet makkelijk gaan.
Starten moet toch wel binnen 3 pogingen lukken.
Als de motor koud is hoor je inderdaad wel een hoop geluid uit het blok, dit moet vrijwel wegzijn als de motor warm is.

voor koude start kun je nog andere mapping inladen en irridium boegi erin doen.
Thanks kerel! Morgen ga ik ervoor kijken, hopelijk alles in orde en dan neem ik SXVtje mee naar huis *O* !
Ik ga er alvast met een gerust hart naar toe:
-EF Technix revisie gehad & 500km ingereden al
-Net nieuwe startmotor gekregen
 
Thanks kerel! Morgen ga ik ervoor kijken, hopelijk alles in orde en dan neem ik SXVtje mee naar huis *O* !
Ik ga er alvast met een gerust hart naar toe:
-EF Technix revisie gehad & 500km ingereden al
-Net nieuwe startmotor gekregen

kijk ook even of die ene aluminium oliefilter dop heeft of die van plastic. Mocht het plastic zijn dan motor laten staan.
 
Nu sta ik toch weer te twijfelen over de SXV in kwestie, is er eentje uit 2006:
-500km ingereden na revisie EF Technix (aantoonbaar op factuur)
-nieuwe starter & accu
Verder is alles standaard aan de SXV.. Geen handguards of dergelijke..
Wat zou de max. prijs dat ik hieraan zou mogen uitgeven..?
Weet niet of ik even zou moeten afwachten voor andere supermotard of voor deze gaan..
 
Ja het is een eindje rijden voor me om fietsje even te bekijken, ik zou hem kunnen meekrijgen voor 4000.. Wat denken jullie ervan..?
 
fotos ervan? ik heb er ook nog wel 1 staan.
Deze denk ik:
http://www.2dehands.be/motoren/moto...xv-550-15kw-151586992.html?qq=sxv&pc_id=&afd=

Met deze meneer heb ik ook contact gehad, maar ik moet het ding importeren. Dus eerst een end rijden, kieken en ophalen. Daarna nog een kenteken regelen en BPM aftikken. Allemaal net even wat minder interessant.

Ik zou 3.500 bieden en gaan kijken. Je vindt elkaar waarschijnlijk ergens in het midden. Onlangs heeft hij zijn minimum bod verlaagd naar 3.800. Dat was eerst 4.000.
 
Terug
Bovenaan Onderaan