Plattegrond/layout circuits

varsselring *O*

Lay-out%20Varsselring.jpg
 
Goeie Roy,

misschien slim om in geval van meerdere lay-outs van bijvoorbeeld assen, ze ook allemaal (of in ieder geval een aantal goede) in de OP te plaatsen ipv 1 plaatje, dan kan iedereen kiezen welke ze prettig vinden.

Ikzelf gebruik bijvooreeld vaak een printscreen van googlemaps mits die beetje recent is, kan je mooie orientatiepunten aangeven zoals een baanpost of speakerpaal.
 

Helaas zeer slecht printbare kwaliteit maar goed...

Deze mag niet ontbreken, binnenkort een aantal rondjes gaan rijden :+ O-) .

[afbeelding]

Hier kan je niets mee, als je alle bochten hierop wil gaan aftekenen word het te klein.

Goeie Roy,

misschien slim om in geval van meerdere lay-outs van bijvoorbeeld assen, ze ook allemaal (of in ieder geval een aantal goede) in de OP te plaatsen ipv 1 plaatje, dan kan iedereen kiezen welke ze prettig vinden.

Ikzelf gebruik bijvooreeld vaak een printscreen van googlemaps mits die beetje recent is, kan je mooie orientatiepunten aangeven zoals een baanpost of speakerpaal.

Ik heb tot nu toe nog niet meerdere fatsoenlijke printbare versie gehad maar zal het in gedachten houden.
 
Hier kan je niets mee, als je alle bochten hierop wil gaan aftekenen word het te klein.

Nou ja, denk niet dat je ooit een goed leesbare geprinte kaart zult vinden van de TT op IOM, rondje van 60km op een A4 lukt niet zo goed :+ .

Denk ook niet dat je als gewone sterveling in het normale verkeerd echt baat zou hebben bij een plannetje met alle exacte bochten :z .

Kortom, het was niet zo heel serieus bedoeld O-) .
 
Nog iets beter dus :)

Maar hij komt eraan. Nog ff zwart wit maken enzo.

zoiets? (2 minuten klusje ;) )

full


Misschien nog even netjes de bochtennamen overtypen zodat die wat duidelijker zijn.
Als ik dat zou doen dan werd bosuit gewoon weer bosuit :]
 
Laatst bewerkt:
ff kijken of dit lukt: Ik heb zolder aangepast met bochtnamen.. hebben mensen behoefte aan nummers + namen of is namen alleen voldoende?

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan