MF 't Gooi Nummer 137 > waar blijft de lente

Status
Niet open voor verdere reacties.
Xtra: zou die Strifer misschien weer een keer actief geworden zijn???
Daar ben jij ooit het "slachtoffer"van geworden. Hahahaha
_O- Goeie was dat ja.



Maar deze man meent het vast serieus.
Denk echter dat het erg lastig zal zijn voor hem om er een zaak van te maken :P








Koffietijd.
 
@Eifelgangers: Enjoy (und schönes Wetter erwünscht)

Mbt foto:
Er zijn (professionele) fotografen die er een aardig zakcent aan denken over te houden door forums/sites af te struinen naar hun werk en het versturen van dreigmails. Maar de posters hosten geen content, het forum wel. Dit figuur moet dus bij de beheerder van het forum zijn (maar ik ben geen jurist) en moet een eventueel juridische zaak in NL beginnen.

Verder wordt in dit geval het plaatje gehotlinked; het staat 'fysiek' dus niet op motor-forum. Hotlinking kun je voorkomen met een paar simpele technische maatregelen. Daar is niet voor gekozen. Bovendien kun je met een Google image search op fotocommunity ook de fotos zien (gaat ie nu ook Google dreigen?).

--- cut ---
 
Laatst bewerkt:
Dat laatste mag wat mij betreft best weg :Y

Heb geen zin om er inhoudelijk op in te gaan maar de beste een zet de goeie richting in geven lijkt me niet handig ;)
 
Dat laatste mag wat mij betreft best weg :Y

Heb geen zin om er inhoudelijk op in te gaan maar de beste een zet de goeie richting in geven lijkt me niet handig ;)
is een hoop gedoe om niets... je hebt het niet met opzet gedaan, geen winstoogmerk, eerdere waarschuwingen niet genegeerd... etc etc. :+
 
Als het echt islijkt dat te weinig

Dat is ook moeilijk hard te maken. Photoshop en html pages bewerken kan iedereen.
Ik vind het een kwalijke zaak dat de door mij bedachte nickname wordt gebruikt in een pb. Even een pb terugsturen hoe hij mij denkt te compenseren in de inbreuk van mijn intellectueel eigendom.
 
Zaak proberen te maken van een gepost ploatje :/ net zo jammer als het crossitem bij de EO afgelopen week -O-
Niet te druk om maken Toos ;) :?

Krullie al weer een jaar bezig? Poffer, gaat hard. Gefeli met het behalen van de volgende fase!

Eifelaars: natte bende -O-
 
Laatst bewerkt:
Kan ik ook ergens aanspraak op maken of :?




[me="Xtra"]gaat de Transalp zwemles geven 8-)[/me]
 
voor wie de SMS bom niet heeft gekregen

Hallo, kom je maandag 2e pinksterdag van 12 tot 16 gezellig sate en/of hamburgers eten bij Snelmotoren ivm de opening van BikerGear motorkleding mvg Ro en Mandy
 
Dat laatste mag wat mij betreft best weg :Y
D'accord (maar wie Googled ..)

Is Buienradar trouwens stuk? Ik zie alleen maar een grote witte vlek ..
full

(de topic titel is - helaas - goed gekozen)
 
Laatst bewerkt:
morgen naar de eifel met klein groepje!

weet niet of ik zin heb!

Tuurlijk wel! Vandaag niet heel veel kilometers gemaakt maar toch ruim 600 km km erdoor getrapt. Anderhalf uur snelweg en de rest binnendoor. Wel wat regen head maar daar heb ik niet zo veel last van. Ook dat rijdt wel oké. In de ochtend had ik een lekker zonnetje. Stefan Maas loopt weer langzaam rond! We hebben appartement A1! Top. Wat een ruimte. Wel zo praktisch aangezien Atlas ook mee is.

[edit]
It's Girl die het niet eens wordt met de IPad :')
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan