Nog een R1100GS span

Nou? Daggie dervan?

  • Top!

    Stemmen: 4 26,7%
  • Prutser!

    Stemmen: 3 20,0%
  • Hou maar op...

    Stemmen: 4 26,7%
  • Prktpetsk!

    Stemmen: 4 26,7%

  • Totaal aantal stemmers
    15
Laatste zwarte vlekken van het spatbord staan nu ook in de primer 8-)
 
Tsja... daar heb ik ook al over zitten denken , maar....de kop wordt dan dusdanig groot
dat ik dan de andere kant op ga .
Dan zou ik het voor en achter moeten doen , dan wordt alleen de hele combinatie een paar cm breder...het is een optie , ik ga eens google .

Nou ga ik me op glad ijs begeven maar die stangkop zit daar helemaal voor niks!. Je hebt daar geen stangkop nodig dus waarom neem je niet gewoon een dikke strip met een gat erin en een stuk draadeind eraan gelast. Die strip kun je zo lang maken als je wilt. In plaats van strip kun je ook koker of buis of wat dan ook nemen.

Ik bedoel maar, als een stangkop volgens jullie goed genoeg is, is volgens mij alles goed genoeg :X
 
Heb jij even geluk dat de dooi al is ingetreden.... :z

Maar....ja , dat zou kunnen , hoewel ik niet weet of er achter de stangkoppelingen een diepere gedachte gaat.
Al ik WZ weer eens tegen kom ga ik hem dat vragen.... :Y
Ik heb nu de stang bij de opstap van het zijspan iets uitgedraaid , en ga deze week eens opmeten wat daarvan het effect is.
Helaas heb ik op weg naar Zeeland ( en terug ) niet kunnen bemerken of de stuurkwaliteiten veranderd waren , daarvoor had ik te veel zijwind.
 
Door die stangkoppen kun je je toespoor verstellen. Als je die niet hebt en je zou met starre strippen werken dan zou je de strip bij verstellen van het toespoor niet meer haaks op je subframe staan. :)
 
Bedacht me dit weekend dat koning zelfbouw al volgende week is, wordt dus krap :+

Aan de andere kant, nu het spatbord klaar is kan ik de verlichting vast voorbereiden en dan volgende week een avondje prikken voor het afbouwen en afstellen. :}
 
Gewoon een nachtje doorwerken. Doe ik ook altijd, gaat prima.
Afgelopen nacht heb ik de koppeling van de K1100 vervangen. Vandaag maar wat extra koffie drinken...
:Z
 
klopt; als je toch eenmaal lekker bezig bent kun je beter doorgaan, dan schiet het 's nachts veel harder op dan overdag omdat dan schijnbaar de rest van de mensen wel gewoon slapen, kunnen ze je iig niet lastig vallen...
ben zelf gisteravond na het knippen van de buxus tijdens het schoonmaken van de heggeschaar ook spontaan begonnen om het carburatieprobleem van mijn solo GL1000 aan te pakken en voor je het weet is het donderdag.... (maar hij is nog niet klaar... wel een lek membraan en een heel smerige acceleratiepomp gevonden)
 
Sla dat ultrasoonbad onder de arm, laat EHE ter plekke die vork uitbouwen (oude er tijdelijk in), maak jij zijn carbs ter plekke schoon, BMW op de kar, ultrasoonbad erbij en iedereen blij :+.

Maar zou het hier niet over een R1100GS span moeten gaan B|
 
Sla dat ultrasoonbad onder de arm, laat EHE ter plekke die vork uitbouwen (oude er tijdelijk in), maak jij zijn carbs ter plekke schoon, BMW op de kar, ultrasoonbad erbij en iedereen blij :+.
Ding is 2 x zo graaot als een gewone wasmachine ;)
Maar zou het hier niet over een R1100GS span moeten gaan B|
Ja, eigenlijk wel maar degene die dat ding aan het bouwen zou moeten zijn zit z'n tijd hier in dit topic te verdoen :+ })
 
laat die wasmachine maar thuis staan; had vanmiddag goede hulp :) , dus hij loopt alweer

 
Verder weer niks opgeschoten, bezig geweest met voorrem reviseren van een van de andere patienten hier :).
 
Heb jij even geluk dat de dooi al is ingetreden.... :z

Maar....ja , dat zou kunnen , hoewel ik niet weet of er achter de stangkoppelingen een diepere gedachte gaat.
Al ik WZ weer eens tegen kom ga ik hem dat vragen.... :Y

Ik heb nu de stang bij de opstap van het zijspan iets uitgedraaid , en ga deze week eens opmeten wat daarvan het effect is.
Helaas heb ik op weg naar Zeeland ( en terug ) niet kunnen bemerken of de stuurkwaliteiten veranderd waren , daarvoor had ik te veel zijwind.

Wachten op onderdelen van de solo , Dinsdag even een remslangetjes laten maken , dan kan er ook weer geremd worden. :]

Dus vandaag even het / de ? toe spoor van de combinatie opgemeten , en kijk.... we komen nu al aardig in de buurt van de 3 cm , helaas zijn de metingen op het plaatsje achter de garage een weinig onbetrouwbaar door enige scheef liggende tegels.
Dus misschien deze week nog even dunnetjes overdoen in de werkplaats ( als er plek en tijd is )
 
Paar lange RECHTE latten scoren en met lijmklemmen tegen de banden klemmen. Is dat geen optie, zo doe ik het ook in de garage bij mij.


benno
 
Terug
Bovenaan Onderaan