MF sticker (kenteken, lang en auto) bestellingen

20ste betaald, wacht op m'n stickers, als iemand mijn ex Fz1 koopt bij Gebben hoeft die
geen stickers te bestellen want die zit er nog op :P
 
Heb ik allebei mn motoren verkocht kom ik eropeens achter dat ik geen sticker meer heb voor mn nieuwe. Maar ik heb ze besteld dus binnekort weer Spotbaar :P
 
Er staat nergens iets in de wet over stikkers op je kentekenplaat.
Het enige waar over gesproken wordt is het goed zichtbaar en leesbaar zijn.
Zichtbaar betekent dat de plaat zodanig gemonteerd moet zijn dat een flitspaal je pakken kan en leesbaar betekent dat de plaat niet al te vies mag zijn of dat de letters en cijfers vervaagd zijn.

Met een stikker erop voldoe je nog steeds aan die voorwaarden.

Die discussie is vaker aan de orde geweest.

Ik heb er behoorlijk wat tijd en energie in gestopt....er zijn dingen in de wetten te vinden op grond waarvan het niet mag. Maar die zitten goed verstopt ;) Iets met het uiterlijk en aanzien van de plaat die niet veranderd mag worden. ;)
De gemiddelde politieagent zal die moeite niet doen. Het eerste en makkelijkste wat hij tegen zal komen is dat je de leesbaarheid beïnvloed en op grond daarvan zul je idd winnen. Maar goed.... je hebt er een hoop rompslomp van, ding eraf halen en nieuwe bestellen is makkelijker. En beter voor M-F ;)

Overigens is de nieuwste voorraad stickertjes nog mooier en beter geworden dus je gaat er nog ietsje op vooruit ook ;)
 
Ik heb een stickertje besteld, maar na 3 week nog steeds niet binnen, opzich wel logisch bedenk ik me, want waar staat mijn adres vermeld? volgens mij nergens, aan wie kan ik iets doorgeven om hem alsnog te krijgen?
 
Gsxr vorige week dinsdag verkocht met sticker en vorige week donderdag ninja 250r opgehaald. (25kw gezeur :( ) rijdt wel als een beest hoor leovince erop:) meteen stickertje besteld maar nog geen berichtje gekregen ???:(
 
Het is maandag geweest en denk dus dat stoiben bedoelt dat hij nog geen bericht heeft gekregen over betalen. Wat normalitair op maandag gebeurd. Ik wacht ook nog. Maar ik heb geduld :)
 
Had zondag alvast formuliertje gedaan zodat maandag de 1e zou zijn :p
Vorige keer werkte dat ook vandaar. Maar nu nog niks ben nogal ongeduldig persoon :$
 
Geduld is een schone zaak! Komt allemaal wel goed. Overigens is gisteravond het mailtje voor betaling binnengekomen.

Ik vraag me alleen af waarom MF voor het gemak niet een simpele webshop opent. Of is dat ivm KVK-nummers en dergelijke niet mogelijk? (vraag zou mogelijk al een paar keer gesteld zijn, maar om 46 pagina's door te kruisen)
 
Geduld is een schone zaak! Komt allemaal wel goed. Overigens is gisteravond het mailtje voor betaling binnengekomen.

Ik vraag me alleen af waarom MF voor het gemak niet een simpele webshop opent. Of is dat ivm KVK-nummers en dergelijke niet mogelijk? (vraag zou mogelijk al een paar keer gesteld zijn, maar om 46 pagina's door te kruisen)

Een webshop heeft (voor mij) geen echte voordelen tov het huidige bestelformulier.
Ik moet toch stickers in een envelop doen, label plakken, postzegel plakken en op de bus gooien.

Dit werkt op zich prima zo...
 
Oke, ja misschien wat gemak toch? Iedereen krijgt na zijn bestelling direct een automatisch betalingsformulier. Dan weet jij na een week precies wie heeft besteld, en daarnaast wie heeft betaald. Dus hoeft je maar 1 keer na de bus toe, en ook minder administratie. Aan de andere kant, als het nu werkt, waarom veranderen (never change a winning team he!)
 
Een webshop heeft (voor mij) geen echte voordelen tov het huidige bestelformulier.
Ik moet toch stickers in een envelop doen, label plakken, postzegel plakken en op de bus gooien.

Dit werkt op zich prima zo...

Gemak voor beide partijen lijkt me,
de verstuurders hebben er minder administratie aan lijkt me, en eventueel kunnen de adressen direct in printbaar formaat gezet worden in een Word document (voor zover dat nu nog niet gebeurd), en voor de kopers gaat het allemaal sneller. Betalen kan direct, het formulier hoeft maar één keer ingevuld te worden bij meerdere soorten stickers en de tijd tussen bestellen en ontvangen wordt dus korter.
Voordelen zitten vooral aan de kant van de koper dus.

Overigens vandaag mijn stickers binnen gehad en (voornamelijk) spotbaar in regio Rotterdam/ Zuid-Holland Zuid op de zwarte bandiet :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan