Husqvarna 900

Husqvarna 900

  • Mooi

    Stemmen: 167 87,9%
  • Lelijk

    Stemmen: 17 8,9%
  • Weet Niet

    Stemmen: 6 3,2%

  • Totaal aantal stemmers
    190
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb je zien rijden in de paddock,sterker nog je reed vlak voor me langs :Y Die 4 streetfighters stonden 2 campers bij me vandaan 8-)
Was weer een prachtig Ducati weekend *D Voor nu :z :z
12. ...eh..., van de Sportboxer wel... -O-


...voorbeeldje doen...?
...komt tie...

...locatie : circuit Assen, pitbox 12...
...datum : vrijdagmiddag 24-05-2013...
...toestand in de wereld : zonnig vooral...


[afbeelding]




...en wat U verder met de garnaal wilt doen, dat is mij een compleet raadsel...
...maar zoals het vaak is, is niets mij te gek...

...daarom bij deze ; een garnaal...
...en dan ook nog eentje met een soort van educatief karakter...

...want Nederland wordt tenslotte steeds slimmer...




...hebt ick 'n keerdje geleese...

[afbeelding]
 
luckyducy in : Herken de Boxer...:

1) Ik heb je zien rijden in de paddock,sterker nog je reed vlak voor me langs :Y
2) Die 4 streetfighters stonden 2 campers bij me vandaan 8-)
3) Was weer een prachtig Ducati weekend *D Voor nu :z :z

1) volgend jaar dan even uitbundig zwaaien, dan zwaai ik uitbundig terug... ;)

Trouwens toch een hoop geneuzel dat je je fiets eigenlijk de paddock niet in mag nemen. Heb er het niet zo op dat zo'n ding een beetje verlaten op een parkeerplek ergens staat.
Heb het ding liever onder hand- en zichtbereik. En nou kan ik mij wel voorstellen dat niet iedere bezoeker 'zomaar' zijn gekoesterde twee-wieler bij een paddock neer moet zetten..., maar..., voor mij wil ik dan wel graag dat er een uitzondering gemaakt wordt... :+

Dus toen de parkeerwacht aanwijzingen gaf dat ik bij binnenkomst, en net onder het tunneltje door, links af moest, ben ik achter hem langs, rechts af gegaan.

Even de gok nemen of hij wellicht harder kon lopen, dan dat ik kan rijden... ;)

Hij deed, heel verstandig, geen enkele poging... -O-



2) sterk spul hè... :')



3) ja..., achteraf bekeken is het denk ik prima weer geweest ; want er was ons allen nog net geen tzunami toegezegd, maar heel veel beter zou het weer ook niet worden.
Het viel echter achteraf meer dan 100% mee.


Afbeelding014.jpg

...hmmmm..., dit 't zou het begin van een 'naked-project' kunnen worden... ;)




Afbeelding026.jpg

...geen Nuda ; wel naakt en een 2 pitter : mooi Laverda spul...




Afbeelding013.jpg

...gekke namen verzinnen ; ook altijd leuk... :)




Afbeelding011.jpg

...nou..., ook maar een plaatje van de andere kant, dan...
 
ja maarrrrrrr,
de keerzijde van een echt luide uitlaat vind ik toch altijd, dat je niet zoveel gas geeft op 'plekken' omdat het dan knap asociaal wordt voor de fietsers/voetgangers/automobilisten/omwonenden...


ja, op dat verlaten weggetje is het mooi, maar op je lekkere dijkweggetje waar je gewoon ff vlot een paar fietsers wil inhalen maak je kinderen/bejaarden en af en toe volwassenen aan het huilen })

nee, ik moet zeggen dat deze standaard uitlaat de balans perfect heeft gevonden!

luid en duidelijk voor de berijder, hoorbaar voor de toeschouwer maar nooit en te nimmer asociaal als je hem ff laat doordraven })
 
...jawel..., maar ik weet dat broeder Boxershort niet vies is van een decibelletje meer...
...en dat weet ik al jaren... ;)

...heb er zelfs een keer een klein stukje over van mij af geschreven : we nemen U mee terug naar 2011...
 
Hoe ziet het eigenlijk met lange afstanden?
Het is natuurlijk een vrij smal zadel. Krijg je niet een gigantische houten reet met lange afstanden/motorvakanties?
 
...ach..., van een hele avond in de kroeg, een beetje dom op een barkruk zitten, krijg je ook een 'eiken bips'...
 
verrassing.jpg


...omdat niets zo veranderlijk als een mensch is... :W :W
 
Laatst bewerkt:
Ja! (zeg ik nu dan, hè?) :z

Da's een Akrapovic, hetgeen je daar laat zien. Die hebben we al (een keer) gehad.
Liever zou ik dan voor deze deze gaan.

…Waarom?… O-)
…Gewoon, puur op gevoel….
…Vormgeving, kleur, geluid, (gemonteerde) combinatie Husqvarna Nuda/GPR-exhaust,
verzin het maar...

Maar voorlopig blijft alles bij het "oude". En waarom ook niet? 
Met de vormgeving van de huidige uitlaat is niets mis.
Het geluid is van een zéér acceptabel niveau,
waarbij het gevoel aan rijbeleving zéker niet uit het oog wordt verloren. :]


2m0f1r01.jpg

And last but not least; het design. Vanaf de achterkant gezien,
mooi slank vormgegeven. Eigenlijk alleen zoals Italianen dat kunnen ontwerpen. *D

Desalniettemin: dank voor uw digitaal consult. ;)
Verkeerde ik al in blakende gezondheid, voel ik mij (dankzij uw persoonlijke support) zo mogelijk nóg beter. :+
 
Snijkamp over het aanslaan van de juiste toon(soort):
1. de keerzijde van een echt luide uitlaat vind ik toch altijd, dat je niet zoveel gas geeft op 'plekken' omdat het dan knap asociaal wordt voor de fietsers/voetgangers/automobilisten/omwonenden...

2. ja, op dat verlaten weggetje is het mooi, maar op je lekkere dijkweggetje waar je gewoon ff vlot een paar fietsers wil inhalen maak je kinderen/bejaarden en af en toe volwassenen aan het huilen  }) 

3. nee, ik moet zeggen dat deze standaard uitlaat de balans perfect heeft gevonden!

4. luid en duidelijk voor de berijder, hoorbaar voor de toeschouwer maar nooit en te nimmer asociaal als je hem ff laat doordraven  })
1. Kan ik wel mee leven, met deze stelling van heerschap Snijkamp. :Y

2. Zie antwoord 1.

3. Heer Snijkamp, u haalt mij de woorden uit de mond. ;)

4. Tussen de regels door lees ik dat mijnheer Snijkamp in gedachten al een héle mooie route aan het uitstippelen is, daarzo in het oosten. Ik kijk er nu al naar uit. 8-)
 
Laatst bewerkt:
RoLoo kan zich vaag nog iets herinneren:
1. ...jawel…, maar ik weet dat broeder Boxershort niet vies is van een decibelletje meer...

2. ...en dat weet ik al jaren... ;)

3. ...heb er zelfs een keer een klein stukje over van mij af geschreven : we nemen U mee terug naar 2011...
1. O-)

2. En dus?…… Tijd voor een een nieuw (standaard) geluid! Bijkomend voordeel:
met de op handen zijnde toertocht hoort u weer eens uw eigen sportboxer tijdens de rit. :P

3. Ja, was écht een leuke dag! :Y 'k Ben niet zo van de herhalingen, maar dit soort van dagen mogen – wat mij betreft – toch wel iets van een repeterend karakter hebben.

…Hoewel…,

...zouden we daar natuurlijk na verloop van tijd ook wel weer een beetje flauw van worden. :/

…Maar de weersomstandigheden waren TOP die dag... *D
 
Laatst bewerkt:
...ach..., van een hele avond in de kroeg, een beetje dom op een barkruk zitten, krijg je ook een 'eiken bips'...
Dat is dus een ja... :')

Ik zal alvast wat vet kweken op de billen. Maar dat is vast niet nodig. Ik ben bang dat ik te klein ben voor een Nuda. Met mijn schamele kabouterformaat: 1.72.... '(
Maargoed, ik zal zien als ik eens een proefrit ga maken.
 
Laatst bewerkt:
-XX- wil meer dan alleen meters maken:
1. Hoe ziet het eigenlijk met lange afstanden?

2. Het is natuurlijk een vrij smal zadel. Krijg je niet een gigantische houten reet met lange afstanden/motorvakanties?
1. 1ste keer ben ik bij ± 200 km afgestapt om te tanken. Viel me alleszins mee. :Y
Zadel is wel serieus hard (en smal), maar om te zeggen dat ik het als vervelend ervaar?
Nee, kan ik niet zeggen.

2. Mijn bescheiden mening is dat er motorfietsen te koop zijn met een zadel die íets meer comfort bieden dan deze Nuda. :Z

Maar zeg nou zelf -XX-. Het is nu eenmaal een ranke fiets. Het oog wil toch ook wat? :P
 
Laatst bewerkt:
-XX- wil gaan supersizen:
1. Ik zal alvast wat vet kweken op de billen. Maar dat is vast niet nodig.

2. Ik ben bang dat ik te klein ben voor een Nuda. Met mijn schamele kabouterformaat: 1.72.... '(

3. Maar goed, ik zal zien als ik eens een proefrit ga maken.
1. Géén idee. Maar dat weet u zelf het beste (.....). O-)

2. Meten = Weten. Want.....,

3. .....'t is een berg geld wat je neertelt voor zo'n fiets, dus bij twijfel altijd doen.
 
1. 1ste keer ben ik bij ± 200 km afgestapt om te tanken. Viel me alleszins mee. :Y
Zadel is wel serieus hard (en smal), maar om te zeggen dat ik het als vervelend ervaar?
Nee, kan ik niet zeggen.

2. Mijn bescheiden mening is dat er motorfietsen te koop zijn met een zadel die íets meer comfort bieden dan deze Nuda. :Z

Maar zeg nou zelf -XX-. Het is nu eenmaal een ranke fiets. Het oog wil toch ook wat? :P
Haha dat zeker! *D

Ik ben erg benieuwd. *O*
 
1. Géén idee. Maar dat weet u zelf het beste (.....). O-)

2. Meten = Weten. Want.....,

3. .....'t is een berg geld wat je neertelt voor zo'n fiets, dus bij twijfel altijd doen.
Precies, gewoon passen! Haha.

Als ik tenminste maar met mijn teentjes bij de grond kan!
Of met 1 teen!
 
Precies, gewoon passen! Haha.

Als ik tenminste maar met mijn teentjes bij de grond kan!
Of met 1 teen!

Is te doen, mijn collega is ook 1,75 ongeveer...
Heeft proefgezeten en kon 1 voet goed aan de grond krijgen, 2 voeten plat gaat niet lukken...

Ben erg tevreden met de forse afmetingen met mijn 2 mtr })
Zo'n brommer als de brutale vind je niet eens weer als ik hem bestijg _O-

En wat de db's betreft, begrijp me goed, als er geen medeweggebruikers waren had ik al lang met open pijp gereden :P
Maar we moeten de weg delen, de boel niet verzieken voor de rest, en tot slot het imago een beetje hoog houden O-)
En de geluidseisen worden al steeds strenger, moet je ook nog de kat op het pek gaan binden... :N
 
...nou..., zo oud is die Enfield toch niet...?
...eind jaren 90 Bullet 500...

...knipperlichten er af halen, en old-skool je hand uit steken...
...pothelmpje op, lange leren jas, en desnoods nog een sabbel-shaggie in de mondhoek...

...en je woont in de goede hoek van ons natte landje ; zo'n fiets past bij die omgeving...

...'n bietie zoals dit : Achterhoek linkje 1

en : Achterhoek linkje 2


...mooi ongecompliceerd allemaal... :]
...as in : thuuskommen... :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan