Weer een GS1000

Hey Bart, materiaal haal ik idd via de zaak, maar soms moet ik ook wel eens iets ergens
anders vandaan halen.
Dat haal ik dan bij : Kokkelink
van der Kunststraat 112
Den Haag

Dat is vlak achter de megastores,en daar kan je van alles kopen,
en ook in het magazijn eerst bekijken.

Gaffels zijn gemaakt van 7075 aluminium.
Zal verder nog niet snel gaan met de Suz, want heb nog steeds veel andere dingen te doen.
Heb laatst wel een TIG lasapparaat gekocht, en kan nu staal ,rvs en aluminium lassen.
(als ik heeeeeeel veel geoefend heb).
Maar alles gaat goed komen, en ik heb toch geen deadline.
Greetz: sunikoi
 
Laatst bewerkt:
Was idd een goede suggestie van je, een beter resultaat
is eigenlijk niet haalbaar.
 
Weer een klein stapje verder, ophanging gemaakt voor mn tellerunit.
full
 
Ah kijk hier zit mijn oude voorvorkje in!

is van een 96 overigens!

leuk project! veel succes ermee.

Groeten paul
 
zoals gezegd, we gaan niet snel, maar komen er wel.
weer wat onderdelen gescoord.
Onsteking:
 
ja, heb de hele zomer geen klote aan mn suz gedaan.
Geen zin, te warm, en andere dingen te doen.
Ben nog 2 weekjes met mn aanhanger bezig, ga dan een weekie
met vakantie, en dan gaan we weer eens aan de gang.
Eerst maar eens zorgen dat mn koplamp blijft hangen.
 
Hey Bart, long time no see.
Hoe gaat het met jouw project, en die kleine??
Alles okee?
 
Hier alles prima! Afgelopen zaterdag is de kleine geboren en mamma en de kleine maken het goed! Bevalling ging snel en soepel!
Mijn project loopt erg langzaam! Veel bezig geweest in het huis en net als jij in de zomer weinig gedaan ivm de warmte en drukte op mijn werk! Maar wel wat kleine dingetjes...
Nu ben ik wel weer op het punt dat het weer begint te lopen.
Ik heb er oom wel weer zin in dus rustig aan begin ik weer met dingen te maken en posten!
Hoe is het eigenlijk met die Harley van je broer? Ben je daar helemaal klaar mee?
Grt Bart
 
Die kleine is afgelopen zaterdag geboren?? gefeliciteerd, dacht
dattie al een week of 5 rondliep.

Harley van mn broer is idd klaar, maar heb er nog geen fotootje van, staat in Maastricht.
Moet nog iets aan de achterrem aanpassen.

Logisch dat je weinig aan je bike gedaan hebt, alles voor die kleine moet eerst, en voor de rest was het gewoon te warm.

Veel geluk samen met die kleine , en we spreken mekaar.

Greetz: sunikoi *O* *O* *O*
 
Mooi werk! :Y

Ben jaloers op je, mijn GS1000 project staat al bijna een jaar stil wegens andere bezigheden..
Maar komt goed, krijg wel zin om er weer aan te beginnen als ik zo jouw werk zie ;)
 
Mooi werk! :Y

Ben jaloers op je, mijn GS1000 project staat al bijna een jaar stil wegens andere bezigheden..
Maar komt goed, krijg wel zin om er weer aan te beginnen als ik zo jouw werk zie ;)

Ik weet het, je moet nu eenmaal prioriteiten stellen,en andere dingen kunnen belangrijker zijn.
Hopen dat je snel weer tijd krijgt, al is het maar een uurtje in de week, dan sta je in ieder geval niet helemaal stil.

Succes verder.
 
Gaat goedkomen, oliekoeler ligt al gereed om een mooie bevestiging voor te maken.
Zit eigenlijk een beetje op een dood punt, frame moet gereed gemaakt worden om te coaten maar dan moet wel AL het laswerk gereed zijn..
Na het coaten kan dan eindelijk het blok erin wat ik voor deze fiets 1,5 jaar geleden opgebouwd heb. Dan komt de spirit vanzelf weer :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan