Ducati Monster S4: Start niet na lege tank

Status
Niet open voor verdere reacties.

ZIEKE NINJA

MF veteraan
27 mei 2003
4.585
40
Apeldoorn
Beste forumleden,

Vorige jaar was de tank van mijn Monster lek op een klein plekje. Uiteindelijk heb ik de tang gedemonteerd en gerepareerd. Nu wil de Monster niet meer starten. Ik denk alle slangetjes naar de tank en in de tank goed te hebben gemonteerd, maar you never know ;-)

Wat gebeurt er nu?
Als ik de Monster probeer te starten, dan slaat hij soms wel aan en loopt heel even of geeft een aantal klappen. Definitief aanslaan doet hij echter niet. Ik maak gebruik van startkabels, dus het vermogen van de accu zal het probleem niet zijn. Hij krijgt ook (af en toe?) brandstof, want anders kan hij ook niet aanslaan.

Wie heeft er praktische tips voor me?

Groet Sander
 
Als je het kontact aan zet hoor je de pomp dan even lopen?
Of blijft ie lopen? In dat laatste geval is er een slangetje los geschoten , heb dat ook wel eens gehad omdat ik dacht dat er geen slangenklem op hoefde
 
Ja, daar lijkt het idd op ja. Als je geen gespetter in de tank hebt dan zullen de slangen wel vast zitten. Maar dus idd wellicht verkeerd om.
We gaan ervan uit dat het een brandstof probleem is, maar je zou nog even carbreiniger/remmenreiniger (of iets ander brandbaars) in de inlaatkelken kunnen sputen om de rest uit te sluiten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan