ZX-9R 2001 connector pinout

Twpk

Rookie
22 aug 2010
25
0
Groningen
Dag luitjes,

Ik heb een probleempje... '(

Onder het achterzitje van mn ZX-9R (2001) zit een 16-pin connector, waarvan 4 pinnen door jumpers met elkaar zijn verbonden. Dit zat bijzonder gammel vast met wat tape, hierdoor zijn de jumpers losgeschoten B| en heb ik geen idee meer hoe het zou moeten zitten. De motor start niet meer, relay klikt wel bij het drukken op de start knop.

De draden naar de connector zijn allemaal zwart, wel gelabeld met nummer 1 tm 16.

Heeft iemand enig wat het doel was van deze connector en hoe de jumpers moeten zitten? Was het een alarm inbouw oid? Foto's hieronder:




De jumpers zitten nu in een positie waarvan ik dacht dat het zo zat, blijkbaar niet dus...

Zou iemand een fotot'je kunnen maken van hoe het in zijn zx-9r zit?
 
Laatst bewerkt:
Dag luitjes,

Ik heb een probleempje... '(

Onder het achterzitje van mn ZX-9R (2001) zit een 16-pin connector, waarvan 4 pinnen door jumpers met elkaar zijn verbonden. Dit zat bijzonder gammel vast met wat tape, hierdoor zijn de jumpers losgeschoten B| en heb ik geen idee meer hoe het zou moeten zitten. De motor start niet meer, relay klikt wel bij het drukken op de start knop.

De draden naar de connector zijn allemaal zwart, wel gelabeld met nummer 1 tm 16.

Heeft iemand enig wat het doel was van deze connector en hoe de jumpers moeten zitten? Was het een alarm inbouw oid? Foto's hieronder:

[~[url="http://img195.imageshack.us/img195/5519/img20130529163127.th.jpg"]afbeelding~][/URL]
[~[url="http://img259.imageshack.us/img259/8143/img20130529163145.th.jpg"]afbeelding~][/URL]

De jumpers zitten nu in een positie waarvan ik dacht dat het zo zat, blijkbaar niet dus...

Zou iemand een fotot'je kunnen maken van hoe het in zijn zx-9r zit?


Deze connector is van een alarmsysteem wat ooit in je motor heeft gezeten,
dit is zeer abominabel "weggehaald" -O- :N


de originele alarmsysteemsolderingen zitten nog steeds op jouw kabelboom en lopen via een lus > door je connector terug. Daarom heb je nu dit probleem, de lussen zijn onderbroken, de 2 lussen zijn van je startmotor en +12volt contact waarschijnlijk.


je moet zien te achterhalen wat de pinbezetting is van deze connector en ze weer doorlussen met elkaar, >> professioneel. :Y

of als mogelijk is; je zet exact dezelfde CCS/type alarmsysteem terug en klik je op deze connector.

of; je sloopt die hele dekselse bende eruit van het oude alarmsysteem en brengt je kabelboom weer in originele staat.






jouw keuze. O-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan