kvs slangen blade

Blue-954-Blade

Die hard MF'er
15 jan 2013
351
0
Ridderkerk
Goedendag,

Ik wil graag een aantal standaard kvs slangen vervangen door transparant pvc versterkt met stalen spiraal. Het gaat voornamelijk om de slagen die in het zicht zitten. Ik heb al wat research gedaan, maar kom er nu achter dat die slangen een temp bereik hebben van 60 graden. Ik heb ook al gekeken naar setjes silicone slangen voor me blade maar dat gaat me ongeveer 250-300 euro kosten. Vind ik en beetje te gek eigenlijk. transparant kvs slangen heb ik ook wel op mijn brommer gehad vroeger maar dit is effe andere koek.

hebben iemand hier misschien een oplossing voor of enig idee?

Alvast bedankt :]
 
Bij elke leverancier van die slangen staat een productblad met het temperatuur bereik van het product. Gaan bijna overal van -15 tot 60 gr.

Ja ik heb ze zelf ook op me sprinters gehad. Maarja ik dubbelcheck het eerst voordat ik zoiets monteer en ze knallen eraf als ik 250 rij.
 
Het blok van een blade is wel ff iets anders als een scootah-hok :')

Laat je nou niet gek maken, die heldere slangen die jij bedoelt op een CBR blok, gaat heus niet goed komen, een half dagje misschien, ja.
 
Het blok van een blade is wel ff iets anders als een scootah-hok :')

Laat je nou niet gek maken, die heldere slangen die jij bedoelt op een CBR blok, gaat heus niet goed komen, een half dagje misschien, ja.


Thats what i ment.. :}, wel jammer want wilde slangen die in zicht zitten beetje eruit laten springen. En de silicone zijn alleen hele sets die goud kosten ;( ;( ;(
 
hahahaha, blijkbaar verschillen smaken duidelijk. Vindt het beter dan een zwarte slang.
naja denk dat het wel duidelijk is haha

Er is een reden dat silicone slangen ook wat meer kosten. ;)

Als je echt wat anders wil, en het wat goedkoper proberen houden, kun je ook (en nou ga ik tegen mijn eigen principes in :X ) rvs 'slanghoezen' kopen..

Die komen gewoon over je standaard slangen heen, en kosten wat minder dan de echte full-rvs ommantelde slangen. (ik zou zelf nooit voor coverdingen gaan, maar dit even terzijde)

Moet je wel voor die zilverkleur zijn natuurlijk (vaak gebruikt in streetfighters). Is te vinden in de petjes-koekblik-tjoening handel.

Zelf zou ik zeggen: gewoon ff doorsparen voor een mooie set silicone slangen.
 
Laatst bewerkt:
o dat is ook wel een idee. maar de slangen hebben geen prioriteit. wil eerst kuip laten doen. maar wilde graag weten wat de mogelijkheden zijn voordat ik eraan begin. vind zo'n silicone set kopen niet erg. maar je ziet van de 10 slangen misschien 2 stukjes als kuip er volledig op zit. daarom vindt ik 250 eurie wel veel geld daarvoor :D
 
o dat is ook wel een idee. maar de slangen hebben geen prioriteit. wil eerst kuip laten doen. maar wilde graag weten wat de mogelijkheden zijn voordat ik eraan begin. vind zo'n silicone set kopen niet erg. maar je ziet van de 10 slangen misschien 2 stukjes als kuip er volledig op zit. daarom vindt ik 250 eurie wel veel geld daarvoor :D
Ergens een rest-stukje proberen te bemachtigen?
 
setje siliconen slangen van samco oid kost geen 300,- hoor
vorig jaar een set op een Suzuki gestoken en kost misschien 100 a 120 euro compleet


Samco setje voor de blade kost bijna 250 euro waae ik heb gekeken. Maar als je ze voor 100 hebt zou ik graah willen weten waar je ze vandaan hebt. Dat is een prijs waar ik wel mee kan leven voor een compleet set.
 
Zijn dat geen transparant pvc slangen?

Die kunnen niet tegen de temperaturen van het koelwatersysteem.

Slangen zullen wel niet smelten maar wel wat zacht worden.

Durf jij het risico nemen dat er een slang gaat afspringen op een gegeven moment?
 
Laatst bewerkt:
Zijn dat geen transparant pvc slangen?

Die kunnen niet tegen de temperaturen van het koelwatersysteem.

Slangen zullen wel niet smelten maar wel wat zacht worden.

Durf jij het risico nemen dat er een slang gaat afspringen op een gegeven moment?

zou ze dan eerst warm laten worden en alles nog beetje straker draaien. maar het is wel een groot risico, vandaar dat ik eerst om jullie mening vraag voordat ik er aan gaat. :]

maar als ik et zo hoor zijn er meer die zeggen niet doen dan wel. dus dat is wel duidelijk dan. toch maar rond blijven neuzen voor een samco setje

bedankt iedereen voor zijn reacties *O* *O*
 
Ik heb slangen via Biesheuvel motorsport besteld, komen van siliconeslangen.nl

Staan geen voertuigspecifieke sets bij, maar kun je zelf samenstellen als je beetje creatief bent :)
 
Laatst bewerkt:
full


full
 
Terug
Bovenaan Onderaan