Gipro DS Gear indicator

mark2009

Die hard MF'er
8 jun 2009
467
0
mooi achterhoek
hoi zit er al een tijdtje over na te denken om er 1 te kopen Gipro DS Gear indicator ,waar kan ik hem het beste bestellen,ik heb al gegoogeld :P en hoe bevalt de Gipro DS Gear indicator, en waar zit de aansluiting bij mijn motor...

motor honda hornet 2009

als ik het goed heb moet ik de ...HONDA - GPDS-H01

grt m
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
hoi vandaag de Gipro DS Gear indicator binnen gekregen 15 min effe netjes weg gebouwd..motor op de Paddockstand gezet om de 6 versnellingen te laten inlezen..


Het display knippert '1'.
Selecteer eerste versnelling, laat de koppeling en houd de RPM boven stationair toerental.
Het display knippert sneller terwijl de eenheid is de versnelling te leren.
-
Als het display geeft '2', selecteert u de tweede versnelling.
Herhaal dit proces totdat alle versnellingen zijn gedacht (5 of 6).
In de hoogste versnelling, wachten tot "o" (meer dan) wordt aangegeven en de weergave stopt
knippert.
Het apparaat is geprogrammeerd en de versnellingen juist moet aangeven.
Nu...
:]
mvg m
 
hoi vandaag de Gipro DS Gear indicator binnen gekregen 15 min effe netjes weg gebouwd..motor op de Paddockstand gezet om de 6 versnellingen te laten inlezen..


Het display knippert '1'.
Selecteer eerste versnelling, laat de koppeling en houd de RPM boven stationair toerental.
Het display knippert sneller terwijl de eenheid is de versnelling te leren.
-
Als het display geeft '2', selecteert u de tweede versnelling.
Herhaal dit proces totdat alle versnellingen zijn gedacht (5 of 6).
In de hoogste versnelling, wachten tot "o" (meer dan) wordt aangegeven en de weergave stopt
knippert.
Het apparaat is geprogrammeerd en de versnellingen juist moet aangeven.
Nu...
:]
mvg m



:P :9 :9 :9 :}
 
Hoi weet er iemand nog een leuke houder voor de Gipro ,heb ergens een site gezien een houder gezien verchroomt die je midden op het stuur kunt zetten,waar de nipro dan ingebouwd kan worden kan het helaas niet terug vinden..wie kan me helpen aan deze site..
 
Google dat ik daar niet op gekomen ben ;)
ebay kan ik niks vinden was een nl bedrijf dacht dat ze me hier wel verder konden helpen..
:W
Eerste link op Google: http://www.flipsenmotors.nl/index.p...n=com_virtuemart&Itemid=72&vmcchk=1&Itemid=72

Letterlijke tekst "Voor Custom en Streetfighter applicaties zijn er nu ook CNC gefreesde aluminium houders leverbaar. Passend voor de Gipro-DS en Gipro-X (22mm sturen)"

Succes met bellen met Flipsen :Y

Eerlijkheidshalve moet ik ook bekennen dat ik op Ebay nu niets kan vinden :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan