Kettingset yamaha R1

Firenic

Kan niet zonder MF
3 mrt 2013
59
0
Goirle
Ik ben al een paar dagen op zoek naar een kettingset voor mijn R1 uit 2003.
Ik woon nog niet zo lang in brabant dus wellicht weet iemand een adres in de regio Tilburg, want ik ben niet zo voor het web winkelen, daar heb ik me reeds 2 keer miskocht.
Heb diverse zaakjes hier geprobeerd, maar helaas.
Misschien iemand die het wellicht wel weet?
 
TS, ik vermoed dat je drie topics hebt geopend over hetzelfde onderwerp?
Dat wordt gezien als minder sociaal, om het zachtjes uit te drukken. Je zegt dan eigenlijk: het interesseert me geen ruk wat de regels zijn op jullie forum, ik MOET antwoord hebben en daarom plemp ik het forum even vol met mijn vraag. Da's niet netjes.
Met dan ook nog dit soort reacties maak je hier weinig vrienden......

Ik geef het je maar even mee.

:^

Ook digitaal zijn er fatsoen, normen en waarden.

Jongens is allemaal gelukt, zit er al weer op dankzij een lid van dit forum, dank daarvoor, lees mijn eerste verhaal eens dan zie je dat ik net in Brabant woon en nog niet zo bekend ben, moet je nu eens zien hoever er hier doorgeroddeld wordt, ja sorry, dit is nou iets om heel hard te lachen toch.
maar goed, het is mooi weer, ik ga een stukje rijden.

Klik hier eens op?
LMGTFY

Geen 3 topics voor nodig geweest dus.

Ben daar vandaag geweest, had ketting elders gekocht omdat hij hem niet op voorraad had, heb hem erop gelegd met de tandwielen..
Moest alleen nog geponst worden en dat heb ik niet.
Naar carambamotorcycles gebeld, en ik kon meteen terecht ok al had ik de ketting elders gekocht.
prima service daar, zullen mij daar zeker vaker zien, aanrader dus

Dat is dus Martell onze sleutel mod hier.

dit bedoel ik nou, om je even uit de brand te helpen, ik was mijn gegevens eerder kwijt, weet zeker dat ik al op dit forum zat terwijl jij nog geen rijbewijs had, hou nou toch eens op met dat commentaar

En je kan gewoon je login gegevens opnieuw op/aanvragen. Nu heb je dus een kloon en ook dat mag niet...
 
Laatst bewerkt:
Ja?, en war breng je nu voor nieuws?, helemaal niets,

fendereten-copy.jpg
 
Vraag me af hoelang jij hier rond gaat lopen... vermoed niet lang.

Ik breng wel degelijk wat nieuws namelijk ik vertel je even wat over hoe het hier werkt en hoe je je oude account weer gewoon kan gebruiken.


:W

hoezo? hij was toch al op zoek naar een ander forum las ik ergens op de eerste pagina? :z
 
Laatst bewerkt:
Ja, ik heb idd lekker gereden vandaag, maar kan hdt toch niet laten om te zeggen dat hier enkele mensen zich ophouden die werkelijk niets anders te doen hebben, en maak je niet druk, ik ben geen kloon is allang geregeld
 
Ja, ik heb idd lekker gereden vandaag, maar kan hdt toch niet laten om te zeggen dat hier enkele mensen zich ophouden die werkelijk niets anders te doen hebben, en maak je niet druk, ik ben geen kloon is allang geregeld
Zolang ze maar niet zo sjacherijnig doen en niet overal over te lopen zeiken vind ik dat niet erg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan