inbus dop 12,5mm-aansluiting set

roy131313

MF veteraan
15 sep 2012
3.806
1
Ik heb gisteren een momentsleutel gekregen met wat doppen, maar ik heb wat inbusdoppen nodig voor mijn motor. Het is een grote momentsleutel met een grote aansluiting (12,5mm 1/2inch) Nu heb ik zitten zoeken en heb ik alleen de juiste doppen gevonden op conrad waar je ze los kan kopen, maar vind ze toch wel erg duur. Weet iemand waar ik een set van die doppen kan kopen, mag kwalitatief matig zijn. Het gaat dus om die 12,5mm aansluiting ik weet dat je gemakkelijk setjes kan kopen maar zijn allemaal met een kleinere aansluiting.
Zoekresultaten | Conrad.nl
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor het meekijken, maar ik moet juist ook die kleinere inbussen met de grote aansluiting hebben, die in die set zitten zijn met een kleinere aansluiting.
 
Bedankt voor het meekijken, maar ik moet juist ook die kleinere inbussen met de grote aansluiting hebben, die in die set zitten zijn met een kleinere aansluiting.
Haalt je momentsleutel qua bereik dan wel de lagere waardes?
Nog kleinere inbusmaten dan in dat setje zullen niet al te strak vast moeten lijkt me.
 
28Nm is minimaal een M8 bout, alles wat lager is moet je vergeten met deze momentsleutel. Dus koop er een momentsleutel bij voor de lagere waardes.
 
Bekleidung, Helme und Motorradzubehör | Louis Motorrad & Freizeit

Bekleidung, Helme und Motorradzubehör | Louis Motorrad & Freizeit

Dit heb ik net besteld, ik heb inderdaad tegen mijn vader gezegd dat ik daar helemaal niks aan heb :) Gelukkig was het maar een goedkoop bij-kado.

Het is er een zoals deze, maar ik kan dit natuurlijk altijd gebruiken om de auto/motor wielen aan te draaien etc. Kan altijd van pas komen.

http://www.marktplaats.nl/a/auto-di...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
 
Bekleidung, Helme und Motorradzubehör | Louis Motorrad & Freizeit

Bekleidung, Helme und Motorradzubehör | Louis Motorrad & Freizeit

Dit heb ik net besteld, ik heb inderdaad tegen mijn vader gezegd dat ik daar helemaal niks aan heb :) Gelukkig was het maar een goedkoop bij-kado.

Het is er een zoals deze, maar ik kan dit natuurlijk altijd gebruiken om de auto/motor wielen aan te draaien etc. Kan altijd van pas komen.

http://www.marktplaats.nl/a/auto-di...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
:r Lekker verwend mannetje ben je.
Wat is er mis met die sleutel dan? Wielmoeren etc moeten juist weer strakker dus kan je hem perfect gebruiken.
 
:r Lekker verwend mannetje ben je.
Wat is er mis met die sleutel dan? Wielmoeren etc moeten juist weer strakker dus kan je hem perfect gebruiken.

Natuurlijk niet op die manier, maar moet ik hier precies gaan typen wat ik tegen hem gezegd heb? Komt wel een beetje raar over als ik daar niks over zeg en ik bestel opeens een andere momentsleutel. Snappie?
 
Laatst bewerkt:
Natuurlijk niet op die manier, maar moet ik hier precies gaan typen wat ik tegen hem gezegd heb? Komt wel een beetje raar over als ik daar niks over zeg en ik bestel opeens een andere momentsleutel. Snappie?
Jij bent niet getrouwd zeker?
Anders wist je dat je sommige dingen beter kan verzwijgen.
 
Jij bent niet getrouwd zeker?
Anders wist je dat je sommige dingen beter kan verzwijgen.


Gelukkig niet O-)

Ik weet dat hij dat liever direct hoor i.p.v dat ik sneaky iets anders ga bestellen en daarmee ga werken en zijn cadeau ergens in een hoekje laat liggen. Daarnaast merkt hij dat in 1 seconde op, heeft geen zin om te verzwijgen. Die opmerking naar hier kwam misschien verwend over maar baalde eigenlijk een beetje :$ wilde nu aan de motor gaan werken, en achteraf gezien kan ik dit ding altijd nog gebruiken later voor het echte werk. Lijkt mij nu wel duidelijk uitgelegd zo, heb nu wat ik nodig had en bedankt voor jullie input.
 
Terug
Bovenaan Onderaan