verlichting toerenteller en kilometerteller werkt niet

seeling

Rookie
4 jun 2013
1
0
Ik Heb een suzuki gsx 750r uit 1995 maar de verlichting van de kilometerteller en toerenteller werkt niet. zit hier een lampje in en zo ja kan ik dit zomaar op schroeven.
 
Ik Heb een suzuki gsx 750r uit 1995 maar de verlichting van de kilometerteller en toerenteller werkt niet. zit hier een lampje in en zo ja kan ik dit zomaar op schroeven.

:N zit een kampvuurtje in, en nu is het hout op. :P



Ja er zal wel een lampje in zitten, en misschien is die kapot,
maar voor hetzelfde is het alleen maar een verminderd contactje
in het stekkertje dat de voeding verzorgd.
 
Laatst bewerkt:
vaak is het zo dat als er eentje de geest geeft, de andere niet lang daarna ook kapot gaan!
Zijn vaak allemaal even oud en zitten op een circuitje, valt er een vijf watt, weg krijgt de andere wat teveel en knap ook .
 
En ze komen doorgaans uit dezelfde batch met dezelfe productienorm. Tellerbak losschroeven en de lampjes vervangen. Let op het goede wattage. Als dat niets oplost meten of ze stroom krijgen en je zekeringen en kabelboom navlooien.
 
Wat de rest zegt, lampjes gaan wel vaker tegelijk stuk. Als ik een lampje mis vervang ik er ook meteen 2, zowel bij auto als motor want de kans zit er dik in dat je anders kort daarna nog een keer mag prutsen. Eigenlijk is dat gewoon vrouwenwerk want dat spul zit altijd in zo'n kleine ruimte gemoffeld, daar passen mannenhanden meestal niet normaal in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan