MF 't Gooi Nummer 138 > wie heeft de zon gezien?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geeft niets toch? Die andere man had misschien andere plekken, maar wat een slechte foto's... Soms zat mn hoofd zelfs half buiten het beeld.. Misschien moet ik dat lijf van mij eens wat lager houden op de motor.. :+
Toch grappig om te zien, de rest allemaal als een aap naast de motor en ik easy rechtop voorbij en nu niet echt sloom ofzo. Ben iig niet ingehaald, op een paar instructeurs na dan... Maar die snijden denk ik af, kan niet anders :+

Deze foto's zijn iig zeker de moeite waard voor een mooi foto lijstje, dus kom volgende keer gewoon weer lekker plaatjes schieten! :Y :}
maar jij heb akras
 
Geeft niets toch? Die andere man had misschien andere plekken, maar wat een slechte foto's... Soms zat mn hoofd zelfs half buiten het beeld.. Misschien moet ik dat lijf van mij eens wat lager houden op de motor.. :+
Toch grappig om te zien, de rest allemaal als een aap naast de motor en ik easy rechtop voorbij en nu niet echt sloom ofzo. Ben iig niet ingehaald, op een paar instructeurs na dan... Maar die snijden denk ik af, kan niet anders :+

Op die Soes hing je er wel lekker naast van de week ;)


Mooie foto's inderdaad! :Y


@CF, ging wel hoor, thanks for asking :j
 
Geeft niets toch? Die andere man had misschien andere plekken, maar wat een slechte foto's... Soms zat mn hoofd zelfs half buiten het beeld.. Misschien moet ik dat lijf van mij eens wat lager houden op de motor.. :+
Toch grappig om te zien, de rest allemaal als een aap naast de motor en ik easy rechtop voorbij en nu niet echt sloom ofzo. Ben iig niet ingehaald, op een paar instructeurs na dan... Maar die snijden denk ik af, kan niet anders :+

Deze foto's zijn iig zeker de moeite waard voor een mooi foto lijstje, dus kom volgende keer gewoon weer lekker plaatjes schieten! :Y :}

Nee geeft ook niks, helaas moeten wij achter het hek blijven en plekkies zoeken waar je makkelijk over het hek heen kan schieten ;)
Je ging inderdaad niet sloom en net zo als de anderen, zo zie je maar weer hoe wendbaar zo'n sumo is met een normale houding *D
Volgende keer toch eens ook met mijn eigen camera en lens proberen :Y
Hij heeft met de lens die ik nu heb (70-300mm) ook al veel prachtfoto's geschoten dus zou moeten lukken ;) 8-)
 
Laatst bewerkt:
Dik 20 jaar geleden vertelde men mij ook niet dat het gevaarlijk was op een brommer die te hard reed :N
Er zelf over nadenken was er in die tijd nog niet bij :+

@ SD: Was je examen zo dramatisch dan?

Mooie piccies op de baan mannen :Y

dramatisch genoeg om te zakken.
zat er totaal niet lekker in, reed heel wisselvallig, kreeg te horen dat ik sommige stukken goed reed en liet zien dat ik het snapte... en andere stukken verprutste ik het gewoon keihard :/

@ poser foto's op de bult... kon niemand even zwaaien op dat moment voor een leuke zwaaifoto? :+
 
dramatisch genoeg om te zakken.
zat er totaal niet lekker in, reed heel wisselvallig, kreeg te horen dat ik sommige stukken goed reed en liet zien dat ik het snapte... en andere stukken verprutste ik het gewoon keihard :/

@ poser foto's op de bult... kon niemand even zwaaien op dat moment voor een leuke zwaaifoto? :+
_O- Als het goed is staat Joey er minimaal 1 keer zwaaiend op ;)
 
We noemen Joey ook de "schraper" _O-


Ik noem 'm "proppie" :+ :P


WAAAT een gave foto's!!! *O* :}

Hier gaat het echt nog ff duren...hangen deze dagen drie schilders om en aan het huis en ik moet nog een zooitje taart in elkaar zien te zetten voor zaterdag :P

Na daggie Assen weet ik wel dat ik die knakenlens van mij een rotgooi wil geven en voor wat beters wil gaan :9 *D

Was trouwens zalig op de motor net, wát een weertje! *D
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan