gpz 900 "stealth"

de zx 12 zit nog steeds zonder sleutel. moet slot eruit halen en dan maken ze er een sleutel op. nog geen tijd voor gehad (om het kwartier op de wc de laatste 3 dagen)
 
ben bezig met een achtervelg met band. zullen zien of er nog wat van de prijs af kan. ik verklap 1 ding

10j
 
als ik de velg plus band voor een zacht prijsje kan krijgen, dan moeten we het passend maken :). is wel zo goed als dezelfde velg die ik voor er in heb.
 
spaakvelgen doe ik denk ik toch niet. veel te moeilijk om ze schoon te houden. heb al een hekel aan mijn rode velgen op mijn zzr 600.

hier een pic met de baas (vriendin) er op.
full
 
en gekocht een verbrede zxr750 velg 10j. haal em zaterdag op. zal dan ook wat pics plaatsen van het wiel.
 
en gekocht een verbrede zxr750 velg 10j. haal em zaterdag op. zal dan ook wat pics plaatsen van het wiel.

Donders dat word een lekker breede band dan.
[stomme pesimist]
Niet bang dat bochten maken pittig werk word en dat je hier elke banden wissel flink voor afgestraft word?
[stomme pesimist/]

maar lekker creatief gaat dit zeker wel worden.
ik zie de foto's hopelijk wel verschijnen
 
haha, als ik wil sturen pak ik de 12r. dit word een beetje een poser fietsje waar ik, als het heel mooi weer is, van terras naar terras rijdt en em naast die custom choppers neerzet. kunnen die mensen ook eens een mooie motor bewonderen :). ik woon tegenover een duur restaurant waar de eigenaren van die occ choppers hebben.

ga er niet veel km op maken dus bandenwissel is niet om het jaar, dat scheelt dan ook weer.

en ik doe alleen het denkwerk. gerard gaat zijn handen vuil maken, maar het zijn wel mijn hersenspinsels die het eindresultaat bepalen.
 
houdt er wel rekening mee dat het nog steeds een lange termijnproject is, want al het goeie komt langzaam. wil namelijk niet mijn fiets elk jaar uit elkaar hebben om weer wat anders te doen. wil er dus ook tijd voor nemen zodat als die klaar is, hij ook af is.
 
Tuurlijk!Lekker extreem en daar houden we wel van. :+
Heb je ook de randapparatuur bij dat wiel?
 
Nee,kloojoo,wie verkoopt nou ook het achterwiel.......... :+

Mockup! *O* Hij staat vet!Sturen?What the fuck,een dikke poserbike moet het worden! *O*
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan