motoronderhoud utrecht

jurgg

MF'er
10 mei 2004
46
0
Ik zoek een zaak om mijn (oudere) motor te laten onderhouden in (omgeving) Utrecht.
Wat is een goeie?
 
Snelmotoren! Top service! *O*

Vorige week mijn remmen voor laten herstellen, snel gedaan en erg vriendelijk geholpen.
Er is tijd voor een grapje tussendoor en een leuke babbel.

Ik moet Snelmotoren nog vragen om mijn nieuwe banden te monteren, heb vorige week al gelijk laten weten dat ik daar voor zeker bij hem kom! En ben van plan voor meerdere dingen bij Snelmotoren te komen!

:}
 
Laatst bewerkt:
Snelmotoren! Top service! *O*

Vorige week mijn remmen voor laten herstellen, snel gedaan en erg vriendelijk geholpen.
Er is tijd voor een grapje tussendoor en een leuke babbel.

Ik moet Snelmotoren nog vragen om mijn nieuwe banden te monteren, heb vorige week al gelijk laten weten dat ik daar voor zeker bij hem kom! En ben van plan voor meerdere dingen bij Snelmotoren te komen!

:}


:? :? , en dat is de zelfde van hier?

_O- _O- , had ie zeker een dag niet op MF gezeten. ;)
 
Snelmotoren! Top service! *O*

Vorige week mijn remmen voor laten herstellen, snel gedaan en erg vriendelijk geholpen.
Er is tijd voor een grapje tussendoor en een leuke babbel.

Ik moet Snelmotoren nog vragen om mijn nieuwe banden te monteren, heb vorige week al gelijk laten weten dat ik daar voor zeker bij hem kom! En ben van plan voor meerdere dingen bij Snelmotoren te komen!

:}

Hé misschien krijg ik nu wel commissie van Ro nu ik je daarheen heb gestuurd. *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan