Shiver the Beast Deeltje 2!

Shiver Meeting op

  • Zaterdag 3 juli

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 4 juli

    Stemmen: 1 5,3%
  • Zaterdag 10 juli

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 11 juli

    Stemmen: 3 15,8%
  • zaterdag 17 juli

    Stemmen: 13 68,4%
  • Zondag 18 juli

    Stemmen: 2 10,5%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zag dat iemand zn shiv uit 2008 op marktplaats had staan.. Laatste kans anders werd die ingeruild.. Zag dat die de eindstukjes van zn originele uitlaat zwart had.. Iemand van hier ?? Zoja, hoe gedaan ? Gespoten of zo nieuw gekocht ?? Wil ze ook zwart maar ben benieuwd hoe ik dat t beste zou doen..

Vandaag t originele ruitje er weer afgehaald om te testen, weet nou niet wat ik beter vind. Met of zonder. Zonder meer wind op borst, met meer op hoofd en ws daardoor ook meer herrie van rijwind
 
Zag dat iemand zn shiv uit 2008 op marktplaats had staan.. Laatste kans anders werd die ingeruild.. Zag dat die de eindstukjes van zn originele uitlaat zwart had.. Iemand van hier ?? Zoja, hoe gedaan ? Gespoten of zo nieuw gekocht ?? Wil ze ook zwart maar ben benieuwd hoe ik dat t beste zou doen..

Vandaag t originele ruitje er weer afgehaald om te testen, weet nou niet wat ik beter vind. Met of zonder. Zonder meer wind op borst, met meer op hoofd en ws daardoor ook meer herrie van rijwind

Als je het ruitje wegdoet heb ik misschien wel interesse!
 
@athome, nee denk t niet hoor.. Hebben pas een kleine gekregen, dus beetje druk momenteel :)

@poulusma, doe m niet weg! Vind t zowiezo wel goed staan en meerendeels probeer ik de snelweg toch te mijden omdat dat saai is! Laat mij maar bochten maken... Vonken !
 
Vandaag weer een heerlijk stukje gereden, zo'n 120 km ofzo. Morgen ook weer, dan richting Lelystad. Even een kijkje nemen bij de Moto Gymkhana.

Staat de datum van 17 augustus al vast trouwens voor de meeting?
 
Het wordt wel dat weekend maar gezien de reacties denk ik dat voor de zondag (18) een meerderheid is. Ik moet het nog naast elkaar leggen. Ga dat vandaag of morgen doen. Ook wordt het vrijwel zeker Brabant.
 
De animo voor een meeting ben ik blij mee. Ook de datum lijkt goed.
Volgens mij zijn er nog wel een paar mensen die hier wat minder vaak te vinden zijn. Nog even geduld.

Ik heb zowel de 17e als de 18e in de agenda gezet.

*O* *O* *O* *O* :] :] :] :]

De volgende mensen staan nu op het lijstje van geinteresseerden:

Dierick (Kortrijk Belgie) 17-8
N3mbers (Holten). Is de aanstichter van dit alles :}
Stinkbrommer (Leiden N-H) 18-8
Poulusma (Houten Ut) 17-8 of 18-8
Athome (Zwolle) 17-8 of 18-8
Franko P (Zuiden NL)
Sil18 (Eindhoven) 18-8
Bikerizer (Rotterdam) 17-8
Hofkej (Eindhoven) 17-8
Lorenzo (Utrecht) 18-8
LuLu90 17-8 of 18-8 (Eindhoven)

Ik heb de voorkeuren naast elkaar gelegd en tegen elkaar weggestreept.
Ik kom uit op Zondag 18-8 hier net iets meer voorkeur voor.

Plek van verzameling heb ik geprikt op in de buurt van Waalwijk.
Voor Dierick, FrankoP (ik gok op limburg ergens), N3mbers en Athome is dit een vrij goed midden. Zij moeten het meest rijden om er te komen (150-180 km voor de reis alleen). Voor de anderen is de reis dan nog heel goed te doen.

Ik zal een route in elkaar zetten. Ik ben absoluut niet bekend in de omgeving van Waalwijk dus als er mensen zijn die ideeën voor de route hebben hoor ik graag?. Ik zal een route in GPX formaat klaarmaken en kan deze dan sturen, zodat de aanpassing gemaakt kunnen worden. Uiteraard moet de route wel weer terug hebben.

Ik heb het ook over een hapje eten gehad.
We kunnen uiteraard bij een grote gele M gaan eten maar een pannenkoek lijkt me ook een mooi alternatief. Dit lijkt me teven een mooi punt om bij elkaar te komen. Suggesties zijn altijd welkom

voor de Pannenkoek had ik er een in Nieuwkuijk gevonden. Een ruim parkeerplaats voor de deur. Een goede plek om te verzamelen.
 
Klinkt goed!
Voorkeur gaat voor mij dan uit naar een pannenkoek.
Lijkt me gezelliger dan een Mac.
Ik post dit ook wel even op het Aprilia Forum.
Misschien dat daar ook Shiver riders zin hebben om mee te komen!
 
Goed plan! Goed bezig Athome ;)

Ik heb inderdaad ook voorkeur voor een pannenkoek t.o.v. een gele M. Heb die dag in m'n agenda geblokkeerd.
 
Plek van verzameling heb ik geprikt op in de buurt van Waalwijk.
Voor Dierick, FrankoP (ik gok op limburg ergens), N3mbers en Athome is dit een vrij goed midden.

Pardon... B|

Brabant, tegen de grens met Belgie onder Tilburg/Eindhoven. ;)

Waalwijk is voor mij goed te doen, kleine 3 kwartier rijden.


Verder, ik speel al een tijdje met het idee om informatie te verzamelen voor de openingspost aan te vullen zodat de huidige en toekomstige Shiver rijders in 1 oogopslag alles kunnen vinden.
Ik heb het vermoeden dat mensen die geïnteresseerd zijn in een Shiver nogal schrikken van wat ze snel kunnen vinden op het web, terwijl het allemaal best mee valt.

Misschien dat iemand als we de info bij elkaar hebben dan een nieuw topic kan starten waar we alles netjes overzichtelijk in zetten.

Ik denk hierbij aan informatie over de software updates voor bijvoorbeeld de startmotor en het startrelais, foto's van het bewuste t-stukje van de koelvloeistof, en een foto van de verbeterde versie. Eventueel een kleine how to erbij hoe je dit soort dingen kunt vervangen. (wil ik best doen)
Heb nog een link ergens (moet ik nog ff naar zoeken in mijn digitale chaos) naar een compleet werkplaats handboek voor de Shiver.
De software code om in het service menu te komen.
Verder informatie over de tellerunit, en wat er al geprobeerd is door mede forummers.
Linkjes naar andere fora met nuttige informatie.

Lijkt iemand dit wat?

Ik zelf zit namelijk nog steeds me af te vragen waar ik kan zien of ik een slecht of verbeterd t-stuk heb voor mijn koelsysteem.
Als iemand mij kan vertellen waar ik het kan vinden schroef ik gerust mijn motor uit elkaar om duidelijke foto's te maken van het bewuste onderdeel.
 
Laatst bewerkt:
Je steelt mijn idee :+ :) . Maar je mag het doen. Ik denk ook dat het tijd is voor een deel 3 met een goede openingspost.
Er schijnen trouwens meer codes te zijn dan alleen die in het werkplaatshandboek staan.

Ik ben het al eens eerder tegengekomen maar zit er toch weer aan te denken. De FatDuc. Ik ben geen handige prutser met een soldeerbout dus een kant en klare kopen is voor mij de beste optie
 
Ow ja, en deze beugels liggen ook nog steeds in de weg. Kan ik er echt niemand blij meemaken?
full
 
@ Franko P

Goed idee!
Ik vraag me ook nog altijd af of ik nu wel of niet de goede darm erop heb zitten :)
Misschien bij de problemen ook een kostenindicatie, of een link naar waar het onderdeel besteld kan worden.
Mocht er iemand problemen ergens mee hebben, kunnen ze zo doorklikken :D
 
Ik ben er hoogstwaarschijnlijk bij die zondag! Ga hem in mijn agenda zetten!

Ook idee van de openingspost helemaal top!
 
Ik zie nu pas dat de jaarlijkse ITAL-dag in Beusichem op 18 Augustus is.
Daar zou ik met mijn buurman naartoe gaan.
Zal het hem nog even vragen of hij nog steeds van plan was om te gaan.
Maar anders ga ik die kant op.
 
Vraagje,
Wie geeft er een hugger op zijn Shiver zitten?

en welk merk is het?
en waar heb je het besteld en wat was de kostprijs?
helpt het uw blok (bij regennweer) water/vuil vrij te houden?

Zou er ook een aanschaffen, niet zo zeer voor de looks, maar vooral voor als het regend de meeste vuiligheid of water weg van het blok houden.

Zou dit ook bestaan voor het voorwiel?

Op Optitune.nl hebben ze er voor de Shiver...

Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Ja ik weet het, maar als je googelt op afbeeldingen, zie je soms ook nog een verlengstuk voor de voorkant, maar ik kon niet direct een betreffende link vinden.
 
Daarnet nog een shiveraar gewaarschuwd dat zijn rugzak bijna in zijn achterwiel terecht kwam. I Rotterdam. Iemand van hier? Witte shiver met klein zwart flyscreen.
:-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan