gsxr 600 srad 99 lekt benzine

gsx69r

Rookie
3 mrt 2013
5
0
de kempen
tijdens het starten loopt de benzine uit mijn motor.de benzine loopt uit het luchtfilter huis uit zo lang het kontakt opstaat... :-(
weet iemand misschien wat het probleem is.alvast bedankt
 
sorry ik wilde niet onbeleefd zijn ik ben joe peeters ik woon in de kempen en ben altijd al gek op motors geweest maar gezien om familiale omstandigheden heb ik jaren geen motor meer gehad nu heb ik terug een motor gsxr srad van 99 waar ik heel blij mee ben eindelijk na 10 jaar terug een motor maar nu zit ik met dit probleem en ik had van een vriend vernomen dat dit een geweldige site is waar men mekaar helpt grts en alvast bedankt ik hoop dat ik in de toekomst ook is iemand kan helpen
 
Het is ook niet een benzinekraantje die je zelf open of dicht kunt zetten. Het werk met een vacuum. Als dat niet goed meer werkt kan ie open blijven staan en blijft ie dus al maar door lopen.
 
Het is ook niet een benzinekraantje die je zelf open of dicht kunt zetten. Het werk met een vacuum. Als dat niet goed meer werkt kan ie open blijven staan en blijft ie dus al maar door lopen.

Ik ben bekent met het principe van zo'n kraan :) ,maar bij een benzinepomp ontbreekt er gewoonlijk een kraantje aan de tank.
Wat ik lees is,dat de lekkage er alleen is als het contact aanstaat,dus als de benzine pomp werkt.
Een mechanische vacuum gestuurde kraan zou ook,indien defect, zonder contact blijven lekken :Y
 
bij deze wil ik meededelen dat idd de vlotters bleven hangen :-)
heb er ondertussen al wat fun km's opzitten....
sorry voor de late reactie,pc panne :-(
toch bedankt iedereen voor de snelle reacties


grtz
 
Terug
Bovenaan Onderaan