Yamaha r1 2001

MCQUEEN

MF'er
13 mei 2011
115
0
hello motor rijd gewoon bij vertrek,wanneer hih warm wordt vanaf 70 gvraden,begint hij te sputteren,en valt hij dood in toeren
kan iemand mij helpen aub
 
Hallo,omdat hij moeilijk starte,toch maar nieuwe boegies gestoken,draait als een zonnetje,daarstraks even gaan rijden en weer als hij warm werd na een tijdje rijden 106 graden,weer wat inhouden in 1ste en 2de, heeft iemand dit al voorgehad ,
grtz
 
Heeft ie het altijd goed gedaan, heb je hem net gekocht, is er aan gesleuteld en sindsdien heeft ie het?

Heb je de ontluchting nou wel of niet gecheckt?

Denk toch echt dat de mensen hier wat meer info moeten hebben!
 
R1 van dat jaar heeft nog carburateurs.

Als er geen benzine meer stroomt naar de vlotterkamers dan moet het sneller merkbaar zijn, je zit sneller zonder naft eer dat je motorfiets opgewarmt is tot 70°C

Ik zou ook de tankontluchting controleren + benzinekraan/pomp (inclusief filter).

Wat ook nog kan zijn is te arm afgesteld maar controleer eerst je toevoer maar eens.
 
Laatst bewerkt:
Heb al in de tankdop het ventieltje dat ik kan zien is helemaal doorgegaan met ijzerdraad en kwam beneden uit,dus ok,het andere pijpje langs onder eens ingegaan met ijzerdraad enj hoor het in de tank bewegen,waar komt dat uit ?
 
Heb al in de tankdop het ventieltje dat ik kan zien is helemaal doorgegaan met ijzerdraad en kwam beneden uit,dus ok,het andere pijpje langs onder eens ingegaan met ijzerdraad enj hoor het in de tank bewegen,waar komt dat uit ?
Het andere gaatje is denk ik je leiding naast de benzinedop.
Dit is om het regenwater e.d. af te voeren dat langs je dop loopt.
 
Hello iemand, was een tijdje beter,maar de motor heeft het nu ergerer dan tevoren,eens hij warm gelopen is blijft hij doodvallen in toeren,eens rijden geen probleem ,alleen bij vertrek na stilstand,
????
 
Kolere zeg, 6 replys over de tankontluchting en een hoop gepiel met ijzerdraadjes die door kanaaltjes worden gestoken waarvan je niet weet wat die doen....

Als het nou echt niet bij je opkomt om de tankdop even open te zetten zodra hij afslaat en te kijken wat er dan gebeurt zou ik hem lekker wegbrengen naar een garage of iemand anders die er verstand van heeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan