Gopro 2 maakt meerdere bestanden

Raesje

Die hard MF'er
14 sep 2011
942
0
Hopelijk kan iemand mij helpen.

Ik ben in het bezit van een gopro 2 camera met 32 gb 10 sterren memorykaart.
Nu keek ik na de race van 18 mei terug en zag dat hij meerdere bestanden gemaakt had van 17 min lang. Zodoende kan ik niet alles in 1 bestand terugkijken, wat ik wel wil.

Wat ik ook doe, ik krijg het niet voor elkaar om hem langere bestanden te laten maken. Hij filmt wel alles wat ik wil maar dan in meerdere bestanden.

Wie heeft er een idee?.cq een oplossing
 
Waarschijnlijk zijn de bestanden ~4gb groot?

"De maximum bestandsgrootte in een FAT32-partitie is 4 GB."

dit is gedaan om te zorgen als er een bestand corrupt raakt dat je niet alles kwijt bent maar alleen een klein deel. Denk ook niet dat je het kan aanpassen, maar ik zou het persoonlijk ook niet veranderen..

je kan misschien bij je mediaplayer het in een playlist zetten, dan kan je ze achter elkaar kijken. En je kan uiteraard de bestanden aan elkaar renderen in je video editor (als je het bijv op youtube wil zetten).
 
Je kan de bestanden niet meer zien of gebruiken in de meeste bestandssystemen als deze groter zijn als 4GB, als de gopro er dus één groot bestand van zou maken, zou je bestand 'weg' zijn of in ieder geval zou je er niets mee kunnen ;)

Dat is dus de reden waarom de GoPro het in stukjes van ~17min/4GB knipt... ;)
 
Ok bedankt voor de informatie. Is me nu duidelijk.
Wordt dus een andere computer kopen, waarmee ik fatsoenlijk bestanden kan bewerken.

Thanks
 
Gewoon even achter elkaar zetten in Windows Movie Maker. Zal misschien wel even wat tijd in beslag nemen op een iets oudere computer, maar je hoeft er ook niet naast te zitten toch.
 
Terug
Bovenaan Onderaan