Suzuki GSX-R 750 k8 start probleem

2 mrt 2012
41
0
Westervoort
Hoi allen,

Enige tijd geleden heb ik een soort gelijk topic gestart over dit probleem maar die is inmiddels verlopen ik dacht de oorzaak van het probleem gevonden en verholpen te hebben maar helaas...

Mijn motor start af en toe bijzonder slecht met name als hij koud is doet zich dit probleem voor. Naar aanleiding van wat reacties op die forum heb ik de bougies vervangen wat het probleem leek op te lossen helaas ging het afgelopen maandag weer verkeerd met starten


Op Youtube heb ik een filmpje gevonden met exact hetzelfde probleem:

Als de motor eenmaal warmer is loopt hij als een zonnetje...

Het gaat om een GSX-R 750 K8 met een Yoshimura uitlaat (zonder catalysator). Heeft het zin om de motor op de bank af te laten stellen bij bijvoorbeeld Hoegee? Zou dit het probleem oplossen?

Ik ga dit weekend naar de eifel en wil niet stil komen te staan omdat de motor niet start...

Thnx alvast..
 
stationair hoger zetten naar 1300 toeren dat is warm 1450 ongeveer
me sv had dit ook (dot gas en viel uit omdat i dan even terug valt na dot gas )
warm was het weg

cat weg is minder tegen druk , dus hoger stationair zetten
 
Laatst bewerkt:
als de motor goed wanneer hij wel wil starten, heeft een testbank niet zoveel zin.
de tip van rambabbel al gecontroleerd?

Rambabbel in "GSX-R 750 K8 slechte start"

Ja deze tip heb ik voorbij zien komen. Maar geen idee wat hiermee bedoelt word. Wat is de koude start geregeling is dat hetzelfde als ICS? Kan namelijk niets vinden over een koude start regeling in de WPH
 
Als ik me niet vergis kan ik aan de linkerkant van de motor twee stelschroeven benaderen als de tank eraf is. 1 schroef dient voor het koude stationair toeren tal en de ander voor als hij warm is. Is dit wat je bedoelt Kayvd?
 
Terug
Bovenaan Onderaan