Uitlaat Fireblade '98 uitwisselbaar ???

Baltezar

Die hard MF'er
15 aug 2009
289
15
Leidschendam
Misschien weten jullie het wel.


Is een Bos uitlaat voor een Fireblade '96 a '97 ook van toepassing
voor het model van '98 a '99 ? -O-

Heb namelijk het model van het laatst genoemde bouwjaar en kan voor goedkoop
een Bos demper kopen, maar dan voor het vorige model ('96 a'97).

Zal het wel een domper vinden als ik na aanschaf er achter kom dat het niet zo is. |(
 
Misschien weten jullie het wel.


Is een Bos uitlaat voor een Fireblade '96 a '97 ook van toepassing
voor het model van '98 a '99 ? -O-

Heb namelijk het model van het laatst genoemde bouwjaar en kan voor goedkoop
een Bos demper kopen, maar dan voor het vorige model ('96 a'97).

Zal het wel een domper vinden als ik na aanschaf er achter kom dat het niet zo is. |(
Ja, 99% zeker weten.

Bij de 92-93 model is de flens een beetje gedraaid.
 
:^

ps wat ik me wel af vraag , op bv de bosdemper zit vaak een draaibare flens , past het dat wel op een 92/93 ? Of is de steek van de bevestigingsbouten echt anders ?
 
Laatst bewerkt:
Wat ik wel weet is dat de uitlaat van het model sc28 ten opzichte van het model sc33
een kwart slag is gedraaid.

Maar het model uitlaat voor het model sc33 ongeacht het bouwjaar moet niet zoveel uitmaken.
Omdat bij mijn weten het motorblok en achterbrug identiek hetzelfde is.
 
:^

ps wat ik me wel af vraag , op bv de bosdemper zit vaak een draaibare flens , past het dat wel op een 92/93 ? Of is de steek van de bevestigingsbouten echt anders ?

De steek van de bouten van een 92-94 en 96-97 is exact hetzelfde, alleen zijn de aansluitflenzen verdraaid.

Ik weet het helaas niet zeker, maar ik zou er wel op gokken dat de 96-97 en de 98-99 dempers uitwisselbaar zijn. En als ik zo de plaatjes kijk, lijkt de flens ook hetzelfde te zitten.

En inderdaad zit er vaak een draaibare flens op zodat je gewoon de flens een stukje verdraait en hij zo past.
 
Laatst bewerkt:
De steek van de bouten van een 92-94 en 96-97 is exact hetzelfde, alleen zijn de aansluitflenzen verdraaid.

Ik weet het helaas niet zeker, maar ik zou er wel op gokken dat de 96-97 en de 98-99 dempers uitwisselbaar zijn. En als ik zo de plaatjes kijk, lijkt de flens ook hetzelfde te zitten.

En inderdaad zit er vaak een draaibare flens op zodat je gewoon de flens een stukje verdraait en hij zo past.


de Bos demper van mijn blade [93] heeft ook een draaibare flens.
 
Terug
Bovenaan Onderaan