Beste uitlaat gsx 1000 k7 k8

jagsx

MF'er
2 jun 2013
31
0
Ik ben opzoek naar een uitlaat voor me gsx en zag de gp evo uitlaten op marktplaats.

Ze zien er mooi uit maar ik zag dat het alleen de dempers zijn en dat er geen volledig systeem van te koop is.


Nu is mijn vraag wat het de beste uitlaat systeem voor de gsx kwa prestaties en geluid?

Zijn de verschillen tussen bv die gp evo dempers en een r77 systeem heel groot?
 
Als je qua prestaties er op vooruit wilt gaan zal je m ook moeten laten afstellen.. Geluid is een kwestie van smaak.

Probeer eens wat op youtube te luisteren naar wat je mooi vind (als is het in het echt anders, je hebt een soort van indicatie wat je je bij welk systeem kan verwachten)

:W
 
Akrapovic is vrijwel altijd een van de systemen met de meeste pkwinst. Aan de andere kant hoort Yoshimura eigenlijk op een Soes...
Je zult inderdaad altijd de fiets moeten laten afstellen, al helemaal als je een volledig systeem monteert. Doe je dat niet, dan is er kans dat hij te arm loopt.

Maar als je een uitlaatsysteem koopt voor de pk-winst, dan betaal je een hoop geld voor hooguit enkele procenten winst. Daar ga je weinig tot niets van merken.
 
Kunnen hier net zo goed niet posten. Je vraagt wat, krijgt antwoord, negeert het en komt in eens met andere merken aan zetten.

Wat wil je nou eigenlijk?

:W
 
Akrapovic, Yoshimura en Arrow zijn zo'n beetje de A-merken op uitlaatgebied. Systeem van een van deze drie en je hebt niks te klagen.

Verder wordt het niet zo gewaardeerd als we meteen op onze teentjes getrapt reageren. Blijf beleefd, dan wordt je ook beleefd geholpen. Doe je dat niet, dan krijgen we een leuk topic zonder enige waarde. Het is, zoals ze dat zeggen, jouw feestje.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan