Aprilia RSV4 deel 2, #bearacer

Nieuwe versie schijnt wel behoorlijk te schelen ja. Rapidbike Evo scheelde bij mij wel iets in verbruik maar vooral in combinatie met de full Akra liep het vooral vééél mooier.
Akra en Rapidbike heb ik bewaard dus. :o
Niet om weer de verbruik discussie op te halen, maar 1:10 - 1:12 en dan houdt het bij mij wel op. Ik heb dan weer een bazzaz module.
 
Niet om weer de verbruik discussie op te halen, maar 1:10 - 1:12 en dan houdt het bij mij wel op. Ik heb dan weer een bazzaz module.
Okee, mij hoor je niet meer, schijnt een gevoelig onderwerp te zijn.Ik wilde enkel mijn ervaringen delen en wellicht iemand kunne helpen.
Iemand de RSV al een vermogen bank gehad ???
Zo ja, wat zijn de waarden ??
Ps morgen alvas wat spullen inpakken en het sletje optuigen , we vertrekken vrijdag voor een week knallen in de Pyreneeen. :]
 
Ja, 178 pk 124 Nm aan het wiel, met full akra en racing map na 50 km inrijden op de bank
 
Iemand de RSV al een vermogen bank gehad ???
Zo ja, wat zijn de waarden ??


misc.php


Full Akra en Rapidbike Evo

Reed erg leuk iig.
 
Heren vraagje,

Als ik men bike wil laten afstellen moet ik dan de ecu laten remappen of adviseren jullie een injectie module?
Ik heb een akra slip-on om m'n motor zitten

Stel dat ik een andere map in de ecu wil hebben waar laat ik dat doen en wat zijn de kosten hiervan?
Groet louis
 
Heren vraagje,

Als ik men bike wil laten afstellen moet ik dan de ecu laten remappen of adviseren jullie een injectie module?
Ik heb een akra slip-on om m'n motor zitten

Stel dat ik een andere map in de ecu wil hebben waar laat ik dat doen en wat zijn de kosten hiervan?
Groet louis
Ik heb bij Roke in Mijdrecht de AKRA of race map laten in de ECU laten aanbrengen dat koste circa € 100,--
Rapide bike EVO bij Ruud Frederiks circa €500,--

Sukses
 
:^


ik ga vrijdag op de Italdag op assen rijden met CRT , nog meer van hier??? FF nieuwe vering testen....
 
Bedankt voor de reactie zal eens kijken om dan ook de racemap in de ECU te laten planten......hoor hier goede dingen oven qua lopen van het blok enzo..... Nogmaals bedankt voor de info jochem donderv4
 
Inderdaad heerlijk, maar je zou toch eens de pijp van Mile Pajic onder deze fiets moeten horen. Nog minder lol voor de buren...

Even iets anders: Ik zoek een bagagerek voor mijn RSV4. Nu weet ik dat deze worden aangeboden door Ventura en Startwin, maar ik vind 200+ euro iets teveel.
Iemand die nog een adresje weet? Of misschien zelf handig is met metaalbewerking en een opdracht wil aannemen? Voor een vergoeding wordt uiteraard gezorgd!
Ik hoor het graag!
 
Inderdaad heerlijk, maar je zou toch eens de pijp van Mile Pajic onder deze fiets moeten horen. Nog minder lol voor de buren...

Even iets anders: Ik zoek een bagagerek voor mijn RSV4. Nu weet ik dat deze worden aangeboden door Ventura en Startwin, maar ik vind 200+ euro iets teveel.
Iemand die nog een adresje weet? Of misschien zelf handig is met metaalbewerking en een opdracht wil aannemen? Voor een vergoeding wordt uiteraard gezorgd!
Ik hoor het graag!

Zoiets?

misc.php


Kan dan geen duopassagier meer mee. O-)


[me="Mar1tin"]heeft trouwens ook nog een Rapidbike Evo en een full Akra "over".[/me] :o
 
Laatst bewerkt:
Terug van een dagje assen, veel malloten op de baan... Duitse superdukecup rijders. Interessante momentjes gehad :P

Band bleef wat langer heel nu, rondjes 1:50 / 51
 
Terug van een dagje assen, veel malloten op de baan... Duitse superdukecup rijders. Interessante momentjes gehad :P

Band bleef wat langer heel nu, rondjes 1:50 / 51

heb je idd een paar keer voorbij zien komen.. je ging er een paar keer eerder af zag ik, was je iets aan het uitproberen?

malloten uit t oosten... die duitse stijl van inhalen moet ik nog even aan wennen.. :(

kwam tot n 1.54,6 in de laatste sessie, tevreden mee! was lekker daggie
 
heb je idd een paar keer voorbij zien komen.. je ging er een paar keer eerder af zag ik, was je iets aan het uitproberen?

malloten uit t oosten... die duitse stijl van inhalen moet ik nog even aan wennen.. :(

kwam tot n 1.54,6 in de laatste sessie, tevreden mee! was lekker daggie


ja was een uitdaging met die duitsers :X gele vlag hebben ze ook nog nooit van gehoord


ik was aan het testen met de vering / demping / bandentemperatuur dus naar binnen om te meten tussendoor en zodra het gevoel anders werd om te kijken hoe de band zich hield
 
Laatst bewerkt:
zou iemand zo vriendelijk willen zijn om een foto te maken van de ruimte onder de buddyseat/duocover? eventueel met de betaal pas erin, zodat ik gelijk een idee heb :P

en ik vroeg me ook af hoe het zit met de betrouwbaarheid. Ik ga de motor ook regelmatig voor woon werk verkeer gebruiken (als het weer het toelaat). Ik heb altijd japanse motoren gehad ;)
 
Laatst bewerkt:
zou iemand zo vriendelijk willen zijn om een foto te maken van de ruimte onder de buddyseat/duocover? eventueel met de betaal pas erin, zodat ik gelijk een idee heb :P

en ik vroeg me ook af hoe het zit met de betrouwbaarheid. Ik ga de motor ook regelmatig voor woon werk verkeer gebruiken (als het weer het toelaat). Ik heb altijd japanse motoren gehad ;)

fotootje gaat me niet lukken ik heb er n circuitkuip op zitten..

mbt de betrouwbaarheid van aprilia heb ik zelf nooit klachten gehad, sinds 2000 rijd ik aprilia, ik heb echter wel altijd een paar regels gevolgd:
- ik ben nooit de eerste bij een nieuw model (mijn rsv4 is van 2011)
- ik heb n goededealer gevonden
- ik heb de belangrijkste onderdelen op voorraad want onderdelen levering aprilia is kwalitatief uitermate teleurstellend( maar dat heeft meer met circuitgebruik te maken)

veel plezier!
 
zou iemand zo vriendelijk willen zijn om een foto te maken van de ruimte onder de buddyseat/duocover? eventueel met de betaal pas erin, zodat ik gelijk een idee heb :P

en ik vroeg me ook af hoe het zit met de betrouwbaarheid. Ik ga de motor ook regelmatig voor woon werk verkeer gebruiken (als het weer het toelaat). Ik heb altijd japanse motoren gehad ;)
Ruimte is er niet onder de duocover of ergens anders in de motor. Je kan je portemonnee er nog niet in kwijt laat staan een schrijfremslot of iets dergelijks. Als je hem dagelijks gebruikt en je wil iets meenemen dan zou ik of een tasje achterop binden op de duoseat of een tanktasje.

Qua betrouwbaarheid moet je er dagelijks gewoon mee kunnen rijden.
 
welke vertanding hebben jullie er op?
heb last van gas aan uit reactie, kan allemaal soepeler
grtz


Ligt niet aan de vertanding, krijg je er alleen uit met een goede afstelling. :X
Iig bij een 2010 model, nieuwere weet ik zo niet. Rapidbike Evo deed het iig voor mij. :}

[me="Mar1tin"]kende de Priller daarna niet terug.[/me] 8-)
 
Ok bedankt voor de tips! Ik heb de pegels niet voor een jong model. Ik moet sowieso een ocassion model kopen rond de 11.000. Meer heb ik simpelweg niet :( Ik koop sowieso bij een dealer en ik wil 6 maanden garantie. Als er iets gebeurd in die tijd kan ik in ieder geval rekenen op gratis reparatie. De yamaha is wat dat betreft wat verstandiger in aanschaf. ( heb al 3 yamaha's gehad en nooit problemen!)

Wel balen van die ruimte, ik heb wel een tank tas, maar die is zo groot dat het niet meer lekker rijd. eventueel kan ik een tasje om het duozadeltje binden, die dan onder het kontje zit als het ware, maar dat bekijk ik wel als ik langs een dealer ga. Ga eerst ergens een dagje een rsv4 huren.
 
Ok bedankt voor de tips! Ik heb de pegels niet voor een jong model. Ik moet sowieso een ocassion model kopen rond de 11.000. Meer heb ik simpelweg niet :( Ik koop sowieso bij een dealer en ik wil 6 maanden garantie. Als er iets gebeurd in die tijd kan ik in ieder geval rekenen op gratis reparatie. De yamaha is wat dat betreft wat verstandiger in aanschaf. ( heb al 3 yamaha's gehad en nooit problemen!)

Wel balen van die ruimte, ik heb wel een tank tas, maar die is zo groot dat het niet meer lekker rijd. eventueel kan ik een tasje om het duozadeltje binden, die dan onder het kontje zit als het ware, maar dat bekijk ik wel als ik langs een dealer ga. Ga eerst ergens een dagje een rsv4 huren.

Ff kijken bij Motoport Assen, staat een zwarte te koop uit 2010 geloof ik.
Ik heb de mijne daar een maand geleden vandaan gehaald en ben nog steeds erg tevreden. Incl 6 maanden garantie idd.
 
Ff kijken bij Motoport Assen, staat een zwarte te koop uit 2010 geloof ik.
Ik heb de mijne daar een maand geleden vandaan gehaald en ben nog steeds erg tevreden. Incl 6 maanden garantie idd.

wil liever een witte, staat er 1 in venray of venlo, redelijk dichtbij. is wel een geimporteerde fiets.
 
Terug
Bovenaan Onderaan